150 cikk a(z) szolgáltató központ címkével:

Tippek ritka nyelvet beszélő pályázók felkutatásához

9 éve SSC területen gyakran előfordul, hogy ritka nyelvet beszélő munkatársat keresnek különböző pozíciókba, akiknek a megtalálása komoly fejtörést okozhat egy-egy tapasztalt HR-esnek is. Mit tegyünk ilyen esetben, ha a hagyományos módszerek nem működnek? Íme néhány ötletet, ami megoldhatja ezt a problémát. Teljes cikk...


Melyik cég lett az év legjobb outsourcing tanácsadója?

9 éve A KPMG a tavalyi második helyezés után idn az első helyet szerezte meg az International Assosiation of Outsourcing Professionals legjobb outsourcing tanácsadókat tartalmazó listáján - derül ki a cég sajtóanyagából. Teljes cikk...


Hetven befektetést vizsgál a HITA: 13 ezer állás a tét

9 éve Az elmúlt egy évben kétszáz beruházás valósult meg Magyarországon, jelenleg hetven projekt áll előkészítés alatt, amelyek összesen hárommilliárd euró értékű befektetést jelenthetnek - írja a Napi Gazdaság. Teljes cikk...


Szolgáltató központot hozott létre Budapesten az AGCO

10 éve Az AGCO Hungary Kft. Budapest IT Szolgáltató Központja március 21-én ünnepélyes keretek között megnyitotta kapuit. A megnyitón a cég vezetői, a Nemzeti Külgazdasági Hivatal Befektetésösztönzési Főosztályának vezetője, az AmCham képviselője mellett számos üzleti partner vett részt. Teljes cikk...


Visszajönnek Kelet-Közép-Európába a szolgáltató központok

10 éve Magyarországon 43 szolgáltató központ (Shared Service Center - SSC) működik, az általuk bérelt irodaterület 200 ezer négyzetméter, amely közel egytizede a teljes A-kategóriás irodaállománynak - közölte a CA Immo ingatlan befektető és a DTZ ingatlan tanácsadó felmérése eredményét az MTI-vel. Teljes cikk...


Miért vonzó célpont Magyarország a szolgáltató központok számára?

10 éve Még mindig jobban megéri Budapestre hozni a szolgáltató központokat, mint egy nálunk olcsóbb, fejlődő országba telepíteni őket. Magyarország központi fekvésének, jól képzett, nyelveket beszélő munkaerejének és fejlett infrastruktúrájának köszönhetően több mint harminc SSC bérel irodát a magyar fővárosban, összesen közel 200 000 négyzetméteren - derül ki a CA Immo és a DTZ felméréséből, melyet a portfolio.hu közöl. Teljes cikk...


Szolgáltató központot hoz létre a CIG

10 éve Szolgáltató központot létesít a CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt. és leányvállalata, a CIG Pannónia Első Magyar Általános Biztosító Zrt. („EMABIT”) tevékenységük összehangolása, hatékonyságuk növelése érdekében - tette közzé a CIG igazgatóságának keddi döntését a társaság a BÉT honlapján. Teljes cikk...


A pénzügyi szolgáltató központoké a jövő

10 éve A gazdasági világválság következményeként megnőtt a számviteli és pénzügyi folyamatok kiszervezése, amelynek hatékonysága többé már nem vita tárgya a szakemberek körében. A kérdés inkább az, hogyan lehet a költséghatékonyságot és az egyéb hozzáadott értékű szolgáltatások színvonalát növelni –- mutat rá a pénzügyi és számviteli szakembereket tömörítő ACCA legfrissebb kutatása. Teljes cikk...


300 fős bővülést tervez a szolgáltató központ

10 éve A Business Service Centre-t (BP EBSC) dolgozóinak létszáma 2009 óta elérte a 700 főt, az elkövetkező két évben pedig további 300 fős bővülést terveznek - írja a hvg.hu. Teljes cikk...


Milyen lehetősége van egy kkv-nak itthon és külföldön?

10 éve A kis- és középvállalkozásoknak mindenekelőtt a multinacionális cégek értékteremtési folyamatát kell megismerniük ahhoz, hogy be tudjanak kapcsolódni a globális működésbe, ugyanakkor innovációs tevékenységüket is növelniük kell -– hangzott el az V. Nemzetközi Szolgáltatóipari és Outsourcing konferencián, amelyen a nemzetközi nagyvállalatok és beszállítóik közötti együttműködés feltételeiről, az outsourcing hazai lehetőségeiről is szó esett. Teljes cikk...


Hogyan működhetnek hatékonyabban a szolgáltató központok?

10 éve Szolgáltató központok nélkül nem lehet egymillió munkahelyet létrehozni, ezért vonzó gazdasági körülményeket kell teremteni, hogy a befektetők Magyarországot válasszák a kelet-európai régió versenyzői közül. Dr. Lőcsei Tamás, a PwC Magyarország Kft. cégtársa szerint az egységes személyi jövedelemadó és az új munka törvénykönyve is jó irányba mozdíthatja el ezt a folyamatot, ugyanakkor ahhoz, hogy hatékonyabbá tehessék tevékenységüket, új fejlődési utakra is szükségük van. Teljes cikk...


HR-es kihívások a szolgáltató szektorban

10 éve A fejlesztő, a munkavállaló motivációját folyamatosan figyelemmel tartó szemlélet és gyakorlat teheti sikeressé az SSC-k HR stratégiáját. Emellett a munkakörökhöz szükséges végzettségek újragondolására van szükség, hogy a fluktuáció csökkenjen – hangsúlyozta a HR Portálnak Máthé Judit. A Szolgáltatástudományi Módszertani Központ Alapítvány (SZMTK) ügyvezető igazgatója szerint a felnőttképzés, és a szakképzési rendszer átalakítása nem segíti a szektor megerősödését, pedig a szolgáltató szféra még a válság idején is nagy mennyiségű munkaerőt szívna fel, ha lenne honnan. Teljes cikk...


A szolgáltató szektor lehet hazánk kitörési pontja

10 éve A válság miatt egyre több tevékenységet szerveznek ki a cégek szolgáltató központokhoz. Suhajda Attila, a Magyar Szolgáltatóipari és Outsourcing Szövetség elnöke szerint megvan az esélye, hogy szolgáltató nagyhatalommá váljunk, noha nem erre az ágazatra fókuszál a kormány gazdaságpolitikája és a bérek terhei sem csökkentek. Portálunknak azt is elmondta, a Távol-Kelet lehet a legnagyobb nyertese az infokommunikációs technológiák elterjedésének. Teljes cikk...


Karrierstart üzlettámogató központban

10 éve Nemzetközi csapat, jó munkakörnyezet, versenyképes fizetés. Személyzeti szakemberek ezeket a tényezőket emelik ki, miért jó multinacionális cég üzlettámogató központjában (angol rövidítéssel: ssc) dolgozni. Az utóbbi tíz évben közel 80 ilyen egység létesült Magyarországon, és körülbelül 35 ezren keresik itt a kenyerüket. Mi kell a bejutáshoz? Milyen árnyoldalai vannak az ilyen munkának? Teljes cikk...


Diploma és szakképzettség nélkül is garantált a jó fizetés

10 éve Egyre szaporodnak hazánkban a multicégek szolgáltató központjai, így az álláskeresés azoknak sem reménytelen, akiknek nyelvtudásuk mellett nincs speciális szakképesítésük - írja a Magyar Hírlap. Teljes cikk...


Innovációs kereskedelmi központ jön létre Bagon

10 éve Egy 16-20 milliárd forintot is meghaladó projekt keretében a magyar agrárágazat köré szerveződő üzleti, logisztikai és kereskedelmi park létrehozása kezdődött el a Budapesttől 38 kilométerre lévő Bagon - írja a Világgazdaság. Teljes cikk...


Bővíti a létszámot budapesti szolgáltató központjában a DHL

10 éve A DHL Supply Chain több, call center megoldását Budapestre telepíti, így a magyar fővárosból látják el az Európát lefedő szolgáltatásokat. A 2011 elején még 50 fővel működő Budapest Support Center (BSC) az év végére 100 főre tervezi bővíteni alkalmazottainak létszámát - tudatta sajtóközleményében a vállalat. Teljes cikk...


Dobi Kitti, a BP European Business Service Centre HR igazgatója

10 éve Dobi Kitti 2011. április 1-jétől a BP budapesti Európai Szolgáltató Központjának a HR igazgatója. A szervezet 2009-ben kezdte meg működését hazánkban, jelenleg több mint 550 munkavállalójuk van. A szakember feladata a központ létszámának további bővítése mellett a HR rendszerek kialakítása, működtetése és a szervezeti kultúra alakítása. Teljes cikk...


Az utódlástervezésre helyezi a hangsúlyt a BP

10 éve A leginkább frissdiplomásokat foglalkoztató szolgáltatóipari vállalatoknál nagy szükség van a HR támogatására, a szektorra jellemző nagy fluktuációt ugyanis kezelni kell. A BP 2009 óta működő budapesti Európai Szolgáltató Központjában jelenleg több mint 540-an dolgoznak, de idén újabb létszámbővítésre készülnek - mondta portálunknak Dobi Kitti HR igazgató. Teljes cikk...


150 új munkahelyet teremt Debrecenben a XANGA

11 éve Ötmillió eurós befektetéssel logisztika, szolgáltató és technológiai központot épít a XANGA cégcsoport a debreceni Határ úti Ipari Parkban. Teljes cikk...