Szeptember közepétől modernebb eszközökkel felszerelve új helyszínen fogadják és kezelik az ügyfelek megkeresését az adóhivatal budapesti Contact Centerének munkatársai. Az európai normáknak megfelelően, a munkatársak kéréseit is figyelembe véve kialakított új "munkaállomást" kedden sajtótájékoztató keretében mutatta be Szikora János, az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal (APEH) elnöke.
A Mostbet fogadóiroda sikeréhez és népszerűségéhez hozzájáruló tényezők elemzése a magyarországi játékosok körében. Fogadások széles... Teljes cikk
A hybrid felsők igazán különlegesek, hiszen a különböző típusú felsőruházatok pozitív jellemzőit egyesítik. Cikkünkben sorra vesszük az... Teljes cikk
A legtöbbünk rutinjába beletartozik, hogy reggelente, vagy akár többször is a nap folyamán elkortyolgatunk egy finom kávét. Jelenleg az egyik... Teljes cikk
A vezérigazgatók 54%-a a hazai gazdaság növekedési ütemének javulásában is bízik - derül ki a 13. PwC Magyarországi Vezérigazgató Felmérésből. Teljes cikk
A PDSZ országos választmányának tagja szerint nem szabad hagyni, hogy "szemfényvesztés legyen a béremelésből. Teljes cikk
Hatodik kiadásához érkezett az Emberi erőforrás menedzsment kézikönyv.