kapubanner for mobile

Magazin

Iszogatva is lehet karriert építeni

Közvetlen pozitív kapcsolat mutatható ki az alkoholfogyasztás, a szocializáció és a karrierépítés között, derül ki egy, az Egyesült Államokban készített tanulmányból.

    Magazin

    Meghökkentő álláshirdetések (2) - házas juhásztól füstmentes Brünhildákig

    Az interneten barangolva a héten is vadásztunk meghökkentő álláshirdetésekre. Nem volt nehéz olyanokat találni, amelyekben a sikeres munkavégzéshez nehezen köthető kitételek szerepelnek. Valahol házas juhászt kerestek, máshol szingli tehenészt, egy harmadik helyen a 35-60 közötti korosztályt jelölték meg feltételként. Nem diszkrimináció, ám meglepő, miért kell budapesti munkára oroszul tudó szerelőt keresni.

      Magazin

      Szuper nők és karrierépítés - konferencián jártunk

      A női karrierépítés egyik fő problémája, hogy a hölgyek a munkában, a magánéletben is ezer százalékot akarnak teljesíteni, ám ezt hosszú távon megsínylik. A munkaerőpiacra gyermekvállalás után visszatérő, ambiciózus nők számára nem megoldás a részmunkaidő. Sőt, sokszor gátja a felemelkedésnek - hangzott el a Magyar Nők Szövetsége által rendezett Szuper Nő 2006 konferencián.

        Magazin

        Meghökkentő álláshirdetések: lusta nő keresi adminisztratív állását

        Az interneten barangolva, álláshirdető újságokat átlapozva sok olyan hirdetéssel találkozunk, amire felkapjuk a fejünket. Miért kell egy kőművesnek keresztény szellemiségűnek lennie, hogy jól dolgozzon? Mit jelent, hogy "kézi földmunkát vállalok"? Álláskeresők önmarketingjéből és munkaadók szokatlan hirdetéseiből készítettünk összeállítást.

          Magazin

          Extrém kirúgások: féltékenység, megnőtt mellek, internetes napló

          Internetes naplóban szapulni a főnököt, flörtölni a vezető feleségével, balerinaként kinőni a fellépőruhát, pilótaként átlépni a súlyhatárt? Mindezek munkavállalókkal estek meg az utóbbi időben. Ami közös bennük: mindegyikért kirúgás járt. Megtörtént eseteket gyűjtöttünk össze.

            Magazin

            Miért nem szeretnek külföldön dolgozni a magyarok?

            Hivatalos kormányzati becslések szerint 50-60 ezer lehet a tartósan külföldön dolgozók száma, ez a foglalkoztatottaknak mindössze 1-2 százaléka. Az uniós tagság két esztendejében a helyzet nem változott - írja az euractiv.hu. Az uniós tagság nem hozta lázba a magyar munkavállalókat, nagyon kevesen vállalkoznak arra, hogy külföldön dolgozzanak. A HVG összeállítása.

              Magazin

              Meghökkentő álláshirdetések: lusta nő keresi adminisztratív állását

              Az interneten barangolva, álláshirdető újságokat átlapozva sok olyan hirdetéssel találkozunk, amire felkapjuk a fejünket. Miért kell egy kőművesnek keresztény szellemiségűnek lennie, hogy jól dolgozzon? Mit jelent, hogy "kézi földmunkát vállalok"? Álláskeresők önmarketingjéből és munkaadók szokatlan hirdetéseiből készítettünk összeállítást.

                /magazin.html
                További cikkek
                Mikor jó választás a tekercses kerítés?

                Az ingatlanok védelméhez és esztétikai megjelenítéséhez elengedhetetlen a megfelelő kerítés kiválasztása. A piacon elérhető opciók között... Teljes cikk

                Gondolkodj kreatívan apák napján!

                Apák napja különleges alkalom, amikor lehetőségünk van kifejezni szeretetünket és megbecsülésünket azok iránt, akik életünk fontos részei. Ezen... Teljes cikk

                Kisebbségi kamuzás és egy nap alatt lezavart tréning - vádat emelt az ügyészség

                Hátrányos helyzetűeknek szervezett programokhoz és képzésekhez jogosulatlanul igényelt magyar és európai uniós költségvetési támogatás miatt... Teljes cikk

                Egy vezérigazgató és családja vesztette életét a városnéző helikopteren

                A Siemens Mobility spanyol vezérigazgatója és családja vesztette életét a csütörtökön New Yorkban folyóba zuhant városnéző helikopteren –... Teljes cikk

                PPC Audit: hogyan hozd ki a maximumot a hirdetéseidből?

                A PPC (pay-per-click, kattintás alapú) hirdetések igazi ereje abban rejlik, hogy a megfelelő pillanatban kössük össze a keresletet a kínálattal.... Teljes cikk

                Hírek RSS-ben