kapubanner for mobile

Magazin

Itthon jobban védik a dohányzó dolgozókat

Nemzetközi szinten hatalmas felzúdulást váltott ki az Európai Bizottság közelmúltbeli állásfoglalása, miszerint a munkáltatóknak joga van elutasítani annak a pályázónak a jelentkezését, aki dohányzik. Az mfor.hu a külföldi gyakorlatok fényében annak nézett utána, hogy fenyegeti-e a hazai dohányosokat a munkahelyi megkülönböztetés.

    Magazin

    Milliárdokba kerül a munkahelyi semmittevés

    A dolgozók a munkaidejük negyedét töltik haszontalan dolgokkal, ami milliárdos károkat okoz, derül ki egy nemrég közzétett amerikai felmérésből. Kutatások szerint a hazai helyzet sem jobb. A munkatársak folyamatos mérése sokba kerül, az erre való igény pedig már cégkultúra függvénye, állítja az mfor.hu által megkérdezett szakértő.

      Magazin

      Nem bízunk a politikusokban és a cégvezérekben

      Túlnyomórészt negatív a nagyvállalatok felsővezetőiről kialakított kép Európában és az USA-ban. Ennél már csak a politikusok hírneve rosszabb, akikkel szemben Olaszországban a legszkeptikusabb a lakosság. A GfK Bizalom Index felmérés során vizsgált 20 országban a megkérdezettek az orvosokat, a tanárokat, a rendőrséget és a katonaságot tartották a leginkább bizalomra méltónak.

        Magazin

        A dolgozók harmada elszundít a munkahelyén

        A munkavállalók több mint egyharmada bevallotta, hogy elbóbiskolt már az irodában, 39 százalékuk szerint pedig sokszor rendkívüli erőfeszítésükbe kerül ébren maradni a munkahelyükön, derült ki nemrégiben egy brit felmérésből.

          Magazin

          A dolgozók harmada elszundít a munkahelyén

          A munkavállalók több mint egyharmada bevallotta, hogy elbóbiskolt már az irodában, 39 százalékuk szerint pedig sokszor rendkívüli erőfeszítésükbe kerül ébren maradni a munkahelyükön, derült ki nemrégiben egy brit felmérésből.

            Magazin

            Magazin

            Nem akarnak a magyarok a munka rabjai lenni

            Az elmúlt évtizedben megváltozott a magyar lakosság munkához való objektív viszonya, azt inkább pénzkereseti forrásnak tartják, mint hivatásnak - derül ki a Nemzeti MédiaAnalízis 2005. IV. és 2006. I. negyedév közötti adataiból. A felmérés szerint ugyanakkor konzervatívok a nemekkel kapcsolatos társadalmi elvárások.

              Magazin

              A férfi keressen pénzt, a nő maradjon otthon

              A Nemzeti MédiaAnalízis 2005.IV-2006.I. negyedéves adatai szerint Magyarországon egyértelműek a társadalmi nemekkel kapcsolatos elvárások: míg a férfiak feladata a család anyagi biztonságának megteremtése, addig a nőkre otthon számítanak. Honfitársaink többsége úgy látja, a család lemondással jár, a munkát pedig inkább tartják pénzkereseti forrásnak, mint hivatásnak

                /magazin.html
                További cikkek
                Mikor jó választás a tekercses kerítés?

                Az ingatlanok védelméhez és esztétikai megjelenítéséhez elengedhetetlen a megfelelő kerítés kiválasztása. A piacon elérhető opciók között... Teljes cikk

                Gondolkodj kreatívan apák napján!

                Apák napja különleges alkalom, amikor lehetőségünk van kifejezni szeretetünket és megbecsülésünket azok iránt, akik életünk fontos részei. Ezen... Teljes cikk

                Kisebbségi kamuzás és egy nap alatt lezavart tréning - vádat emelt az ügyészség

                Hátrányos helyzetűeknek szervezett programokhoz és képzésekhez jogosulatlanul igényelt magyar és európai uniós költségvetési támogatás miatt... Teljes cikk

                Egy vezérigazgató és családja vesztette életét a városnéző helikopteren

                A Siemens Mobility spanyol vezérigazgatója és családja vesztette életét a csütörtökön New Yorkban folyóba zuhant városnéző helikopteren –... Teljes cikk

                PPC Audit: hogyan hozd ki a maximumot a hirdetéseidből?

                A PPC (pay-per-click, kattintás alapú) hirdetések igazi ereje abban rejlik, hogy a megfelelő pillanatban kössük össze a keresletet a kínálattal.... Teljes cikk

                Hírek RSS-ben