Az októberi 69 pontos magyar fogyasztói bizalmi indexnél csak a portugál alacsonyabb Európában. A norvég fogyasztók a legoptimistábbak, 135 pontos mutatóval - állapítja meg online globális fogyasztói bizalmi index felmérése alapján a Nielsen piackutató vállalat.
Leginkább a munkanélküliség és az infláció nyugtalanítaná 48 ország lakóit, ha országuk gazdasága hanyatlana. A magyarok 57-57 százaléka a munkanélküliségtől, illetve az inflációtól tartana gazdasági bajok esetén, majd sorrendben a polgárok összetűzéseitől, politikai instabilitástól, növekvő kamatoktól, valamint sztrájktól. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen piackutató intézet 48 országban, 2007 novemberében készült online felmérése.
A home office nemcsak a munkavégzésünket változtatja meg, hanem a párkapcsolatainkra is komoly hatással lehet – figyelmeztet Almási Kitti klinikai... Teljes cikk
Eszedbe jutott már, mi az oka annak, hogy bizonyos reklámok évekkel később is eszünkbe jutnak, míg másokat pillanatok alatt elfelejtünk? Nem mindig a... Teljes cikk
Már a múlté az, amikor az okoseszközöket luxuscikknek tekintettük. Számtalan olyan termék létezik, amelyek épp a mindennapokat könnyítik meg, vagy... Teljes cikk
Egy jól sikerült céges buli nemcsak a közös élményekről, hanem a gondosan megválasztott részletekről is szól. A dekoráció, a jó zene és a finom... Teljes cikk
Markovics Szonja mohácsi diák első helyezést ért el a nemzetközi térképrajz versenyen - tudatták a magyarországi szervezők az MTI-vel pénteken. Teljes cikk