166 cikk a(z) employer branding címkével - 4. oldal
A világ már sosem lesz többé olyan lassú, mint most
6 éve A munkavállalói élmény mérhető, de a "sok lájk jött a posztunkra" ma már nem elég. Teljesen más megközelítés és tempó kell, ha nemcsak jók, hanem kiválóak akarunk lenni az adatoknak köszönhetően. Nem azt éljük meg, hogy a világ felgyorsult, hanem hogy a világ már sosem lesz többé olyan lassú, mint most. Sok más mellett erről is beszél Horváth Ádám, a Brandfizz Employer Branding Kft. társalapítója az Adatra fel! konferencián. Teljes cikk...
Employer Branding Award 2018
6 éve A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) negyedik alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot. A pályázat egyedülálló, mert a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...
A toborzás sikere = növekvő marketing büdzsé?
6 éve Napjaink egyik egyre inkább terjedő véleménye szerint a toborzás gyakorlatilag marketing munkaként értelmezhető. Az vállalatok HR osztályai és munkaerő-közvetítő / fejvadász cégek napi szinten marketing munkát végeznek, amikor különböző felületeken, különböző szövegekkel, képekkel, levelekkel igyekeznek nem csak felkelteni a pályázók figyelmét, de „el is adni” számukra a pozíciókat. Teljes cikk...
A munkáltatói márka építés NEM MARKETING tevékenység!
6 éve Az EmployerBranding nem (csak) azt jelenti, hogy megmutatjuk a piacnak a csillogó oldalunkat. Abból indulunk ki, hogy a munkáltatói márka felépítése elsősorban a munkavállalókon múlik, ezért tudnunk kell, hogyan érzik magukat. Ennek érdekében rá kell lelnünk a számunkra helyes módszerre, hogyan kérdezzük meg tőlük, milyen a munkahelyi közérzetük. A következő lépésben a begyűjtött adatokból információt kell készíteni. A munkáltatói márka építés analitikájáról, a „Megtartó-erő” működtetésének alapjairól szól Rozmis Kata üzleti elemző és oktató cikksorozatának első része. Teljes cikk...
Bátor Táboros gyerekekért eveztek a Morgan Stanley kalózai
6 éve A június minden évben az önkéntes munkáról szól a Morgan Stanley-nél, a karitatív programok látványos nyitó eseménye pedig hagyományosan a vállalat dolgozóinak sárkányhajó versenye. A cég dolgozói ilyenkor jelmezekbe öltözve igyekeznek felhívni a figyelmet az önkéntes munka és a segítségnyújtás fontosságára is. A május 28-ai versenyen kalóz- és más jelmezekbe bújva eveztek az informatikusok, pénzügyi és kockázatelemzők, matematikusok és más területek szakemberei a Duna vizén a Kopaszi-gátnál. Az esemény keretein belül a dolgozók minden évben adományt is gyűjtenek - idén a Bátor Tábor számára - amelyet a vállalat alapítványa megdupláz - derül ki sajtóközleményükből. Teljes cikk...
Hol és mennyit keresünk?
6 éve Már általánosan jellemző és ismert tény, hogy nagyon nehéz a munkavállalókat megszólítani, igényeiknek megfelelni. A cégek alkalmazkodási kísérletei többnyire az egyre magasodó fizetésekre (a leggyorsabban fejlődő szektorokban), a munkáltatói márkaépítésre, a céges kultúra ápolására, a hiteles jelenlétre való törekvésre terjed ki. A Cpl Jobs Kft. összegyűjtötte a hazai IT, mérnöki fizetések jelenleg aktuális, valamint a kelet-közép-európai régió szolgáltató szektorának béradatait. Teljes cikk...
A munkahely is „termék”, amihez márkát kell építeni
6 éve Hogyan is néz ki a jelenlegi munkaerőpiac? Hogyan tudnak a cégek hatékonyan munkáltatói márkát építeni annak érdekében, hogy megszerezzék és megtartsák a számukra értékes munkavállalókat, akikből egyre kevesebb áll szabadon rendelkezésre? Erről szólt a Márkaépítés a munkaerőpiacon című konferencia, előadásokkal, esettanulmányokkal, kerekasztal-beszélgetésekkel. Teljes cikk...
Új HR-vezető a SPAR-nál
6 éve Szijjné Kállai Ildikó lett a SPAR Magyarország új humánerőforrás vezetője. A szakember a Praktikertől érkezett hazánk egyik legnagyobb foglalkoztatójához. A SPAR hosszú távú HR-stratégiájának célja, hogy a legvonzóbb munkahely legyen a kereskedelemben. Teljes cikk...
Nem éri meg haraggal elválni a dolgozóktól - elbocsátottnak lenni HR-esként
6 éve Egy outplacement program akkor éri el célját, ha megvédi a cég hírnevét, azaz a munkáltatói márkát, de elősegítheti a munkajogi perek elkerülését is. Fontos kérdés, hogy élik meg az érintettek? Ők vajon tényleg érzik-e a szervezet támogatását, valós segítséget ad-e nekik a program? A témában egy olyan érintettet kérdeztünk, aki HR-esként élte át a leépítést. Mit tanulhat egy cég a tapasztalataiból? Az outplacementről testközelből, HR-es szemmel. Teljes cikk...
Tíz munkavállalóból csak ketten ajánlanák munkahelyüket
6 éve Az alkalmazottak a legfontosabb ügyfelek, szól az újkeletű szakmai közhely. Ezzel szemben a vállalatok, márkatulajdonosok többsége legfeljebb a vásárlóik elégedettségének méréséig, az eredmények értelmezéséig jut el, a munkahelyi elégedettség vizsgálatát csak egy kötelezően letudandó HR feladatnak tekinti. Teljes cikk...
Gyaloglással gyűjt pénzt húsz programozó fogyatékos fiataloknak
6 éve A Liferay munkatársai virtuális világkörüli sétával 4 millió 75 ezer forintot szeretnének gyűjteni fogyatékos fiataloknak egy év alatt - írja az MTI. Teljes cikk...
Employer Branding Award 2017 - Ők a legjobb hazai munkáltatói márkák
6 éve 2018. március 26-án ünnepélyes keretek között átadták a BMC-ben az Employer Branding Award 2017 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése is és egyedülálló a magyar piacon. Teljes cikk...
Idén is elkötelezett a tehetséggondozásban a UPC Direct
6 éve Idén folytatódik a tavaly nagy sikerrel indult együttműködés a UPC Direct és a Messzehangzó Tehetségek Alapítvány között: a műholdas szolgáltató 2018-ban is elkötelezett a tehetséges gyerekek felkarolása iránt, így tíz, az informatika tudománya iránt érdeklődő alsótagozatos diák vehet részt az ADATkaland informatikai műhelyfoglalkozásokon és a tematikus nyári táborban. Teljes cikk...
Házon belülről érkezik az Avantgarde új PR igazgatója
6 éve PR igazgatóként irányítja tovább Tengelits András az Avantgarde account csapatának munkáját - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...
A cégek fele költ employer brandingre, legfontosabb a munkaerő megtartása
6 éve 2017 decemberében felmérés készült a hazai vállalatok munkáltatói márkaépítési gyakorlatáról. A hiánypótló felmérést az Employer Branding Award megbízásából a BrandExcellence Program kutatói készítették. Teljes cikk...
Munkáltatói márkaépítésben a régió legjobbja a BT
6 éve A BT ROC (British Telecommunications Regional Operations Centre) a legjobb munkáltatói branding kezdeményezésnek járó (Top Employer Branding Initiative) díjat nyerte el az idei CEE Shared Services and Outsourcing Awards díjkiosztóján Varsóban. Hazánk egyik legsokoldalúbb szolgáltatóközpontja nyolc Közép- és Kelet-európai cég közül lett kategóriájának legjobbja. Teljes cikk...
Már csak 23 nap van az Employer Branding Award pályázatok beadásáig
6 éve A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) harmadik alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot. A pályázat a hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek. A pályázatokat 2018. január 31-ig lehet beadni közép- és nagyvállalat kategóriákban. Teljes cikk...
Újévi fogadalommá vált a munkahelyváltás
6 éve Ha toborzol azért, ha megtartanád a munkaerőt, azért figyelj oda erre az 5 területre! Teljes cikk...
Az employer branding legerősebb alappillére: az outplacement
6 éve Ma már a cégek rengeteget költenek munkáltatói márkára, célirányosan toboroznak, kínosan ügyelnek a jelölt-élményre, teljesítményt értékelnek. Azaz igyekeznek a munkavállaló szervezetnél „leélt életciklusának” minden pontját tudatosan, startégiában kezelni. De egy életciklus szinte soha nincs fókuszban: a leépítés. Pedig ez az a kulcsterület, ami pozitív munkáltatói márkánk legerősebb alappillére lehet. Miért gondolkozzak előre gondoskodó leépítő programban? Mit keres az outplacement az employer branding stratégiában, és hogyan építsem bele? Teljes cikk...
Verseny folyik a jó szakemberekért Kelet-Magyarországon
6 éve A munkavállalók hiánya mellett már a meglévő állomány megtartása is komoly nehézségeket okoz a cégeknek. A probléma okai között szerepel a nagyszámú külföldre vándorlás, illetve az országon belüli mobilitás. A termelő vállalatoknál eddig nem tapasztalt méreteket öltött a munkaerő elvándorlása. Egyes gyártó cégeknél az emberhiány következményeképpen, az ügyfelek igényeinek kielégítése is nehézségeket okoz. Az utóbbi két évben súlyos szakemberhiány alakult ki a magasan képzett munkavállalókból és szakmunkásokból egyaránt. Másképpen kell a munkaerőt megszerezni és megtartani, mint akár egy évvel ezelőtt. Teljes cikk...
/cimkek/employer-branding.html