A Menedzserek Országos Szövetsége (MOSZ) Mosonyi Györgyöt, a Mol vezérigazgatóját választotta a 2006-os év menedzserévé, az év fiatal menedzsere pedig Essősy Zsombor, a Magyar Pályázatkészítő Iroda Kft. ügyvezető igazgatója lett. Újdonság, hogy ezúttal - az mfor.hu és a MOSZ együttműködésében - az olvasók is szavazhattak a legjobb vezetőről: ebben a kategóriában Malárik Pálcza Edit, a Budapest Bank pénzügyi igazgatója diadalmaskodott. A díjakat szombaton adták át a tizenharmadik alkalommal megtartott Menedzserbálon a Kempinski Hotelben. Mfor.hu tudósítás.
Magyarországon kevesen váltanak munkahelyet a főnök személye miatt, pedig a HVG-Hewittt felmérése során azt a dolgozók többsége fontosnak tartotta a munkahelyi közérzet szempontjából. Szakértők szerint ez nem azzal magyarázható, hogy nincsenek rossz főnökök hazánkban, inkább a létbizonytalanságra és az alacsony munkavállalói kultúrára vezethető vissza. Mfor.hu háttér.
A vállalatok társadalmi felelősségvállalása (CSR) és a csapatépítés, tréning összekapcsolása újszerű megoldás. A cégek a pénz-, idő- és munkaerő-ráfordítást egyre inkább a maradandó megoldások megvalósításához veszik igénybe, s ezzel párhuzamosan fejleszthetik csapatukat, együttműködésüket, projektkultúrájukat. A játszótérépítést az utóbbi időben egyre több cég alkalmazza a CSR és a csapatépítés összekapcsolására közölte a FigyelőNet megkeresésére Simon András, a PoziTeam projektmenedzsere. Interjú.
Az ingatlanok védelméhez és esztétikai megjelenítéséhez elengedhetetlen a megfelelő kerítés kiválasztása. A piacon elérhető opciók között... Teljes cikk
Apák napja különleges alkalom, amikor lehetőségünk van kifejezni szeretetünket és megbecsülésünket azok iránt, akik életünk fontos részei. Ezen... Teljes cikk
Hátrányos helyzetűeknek szervezett programokhoz és képzésekhez jogosulatlanul igényelt magyar és európai uniós költségvetési támogatás miatt... Teljes cikk
A Siemens Mobility spanyol vezérigazgatója és családja vesztette életét a csütörtökön New Yorkban folyóba zuhant városnéző helikopteren –... Teljes cikk
A PPC (pay-per-click, kattintás alapú) hirdetések igazi ereje abban rejlik, hogy a megfelelő pillanatban kössük össze a keresletet a kínálattal.... Teljes cikk