kapubanner for mobile

1459 cikk a(z) toborzás címkével - 42. oldal

Minden cégnek van munkáltatói márkája - még ha nem is tud róla

9 éve A Magyar PR Szövetség 2015. június 17-én ünnepélyes keretek között megalakította az Employer Branding tagozatát. Az MPRSZ azért döntött a tagozat létrehozása mellett, mert úgy vélik, a munkáltatók figyelmét fel kell hívni arra, hogy a munkáltatói márkaépítés elengedhetetlen a tehetségekért folyó versenyben, a szervezetek versenyképességének fenntartásában, valamint a megfelelő minőségű és mennyiségű humánerőforrás biztosításában. A HR Portal Kádár Balázst, az Employer Branding tagozat vezetőjét, a Bindermann HR Kommunikációs Kft. managing partnerét kérdezte. Teljes cikk...


Hogyan vonzza a vállalati kultúra a tehetséget?

9 éve A modern álláskeresők olyan munkahelyet keresnek, ahol lehetőségük van a fejlődésre és a karrierépítésre. A cégek azonban még ritkán építik tudatosan a vonzó vállalati kultúrát, írja a Profession.hu-n az Undercover Recruiter. Teljes cikk...


Munkatárskeresés hatékonyan, Facebook alkalmazással

9 éve Haladni kell a korral, ha igazán hatékonyak szeretnénk lenni. Így van ez minden szakmában, kiváltképp a toborzás területén. Minden platformot ki kell használni, ha sikeresek akarunk lenni és cégünk jó hírét, illetve állásajánlatait minél szélesebb közönség elé akarjunk tárni. Mi lenne a legkézenfekvőbb erre a célra, mint a közösségi média platformjai, közülük is a legnagyobb: a Facebook. Teljes cikk...


Az igazán jó fejvadász nem ismer lehetetlent

9 éve A kis magyar cégek élete Magyarországon nem egyszerű. Különösen a munkaerő-közvetítői piacon, ahol nagy a verseny, és számtalan multi cég mellett kell fennmaradni. Ez a nehézség értelmezhető más aspektusból helyzeti előnynek is, hiszen az ügyfelek nem futószalagon jönnek-mennek, a fejvadász cég és a partneriek közti kapcsolat nagyon szoros tud lenni. De vajon mi a titok? Mi kell ahhoz, hogy egy fejvadász cég dinamikusan növekedjen, folyamatosan bővüljön az ügyfélköre, amivel egyenesen arányosan bővíteni kell saját dolgozó gárdáját is? Teljes cikk...


Miért kell jelen lenni a LinkedIn-en?

9 éve A toborzóknak, fejvadászoknak és cégeknek a hagyományos hirdetési felületeken túl a közösségi oldalakon is jóval aktívabbá kell válniuk, ha szeretnék megszerezni maguknak a fiatal tehetségeket. Ugyanis itt van jelen a célközönségük. Ráadásul a LinkedIn kifejezetten igyekszik erősíteni a profi toborzók felé a szolgáltatásait. A hosszú távú cél pedig az, hogy ebben a rendszerben minden cég és felkínált állás benne legyen, a kereslet és a kínálat a közösségi oldalon keresztül egymásra találjon. Ehhez persze a vállalatoknak, legalábbis itt Magyarországon, komoly szemléletváltásra van szükségük, hiszen egyelőre elenyésző az olyan állásajánlatok száma, ahová LinkedIn profillal lehet jelentkezni, míg ez a világ más országaiban már bevett gyakorlat. Ezt a szemléletváltást szolgálta a Tesk HR szakmai rendezvénye, amely a toborzás új lehetőségeiről szólt. Teljes cikk...


Már a kkv-knek is elérhető áron a HR Felhő

9 éve A HR Felhőt már sok nagy cég használja elégedetten. Segítségével toborzási folyamataik lerövidültek, saját adatbázist építenek, építik HR brandjüket, és kihasználják a social média platformok által nyújtott lehetőségeket, ezzel sokat faragva HR költségeikről. A Beck and Partners Kft. munkatársai a piaci igényekre reagálva kifejlesztettek a HR Felhő kis cégekre szabott verzióját, hogy nekik se kelljen lemondaniuk toborzási folyamataik megkönnyítéséről. Teljes cikk...


Interneten nevelkedő generáció a munkában

9 éve Amikor egy cégvezető a gazdaságos és rugalmas diákmunka mellett dönt, azt is tudnia kell, hogy a diákmunkás milyen sajátosságokkal csöppen be vállalata életébe és ezt hogyan használhatja ki, valamint hogyan kezelje a korosztályok közötti együttműködés nehézségeit. Teljes cikk...


A LinkedIn lehet a toborzásban a jövő?

9 éve Mennyire megkerülhetetlen a toborzásban a LinkedIn? Milyen jelöltekre tehetnek szert a recruiterek a közösségi oldalról? Mennyiben látják ebben az eszközben a toborzás jövőjét? Ezeknek a kérdéseknek járt utána szakdolgozatának "A Toborzás a XXI.században- Közösségi toborzás a linkedinen" kérdőíves felmérésében Bekfi Bettina a Zsigmond Király Főiskola végzős hallgatója. Teljes cikk...


Hat egyszerű lépés a tökéletes LinkedIn profilért

9 éve A LinkedIn az üzleti élet Facebookja a fejvadászok kincsesbányája lett, elsöpörheti az állásközvetítő portálokat, erőteljes befolyással bír a munkakeresők, a vállalatok és az iparágak területén is. A Hays tanácsait követve könnyen kitűnhetsz a tömegből, ezzel is növelve a saját márkaértékedet. Teljes cikk...


Professzionális eszközzel kereshetnek önkénteseket a civil szervezetek

9 éve Ingyenes hirdetési felületet kínál civil és nonprofit szervezeteknek a Profession.hu állásportál és a civil szektor professzionális HR-szolgáltatójaként tevékenykedő, a Civiljob.hu portált üzemeltető Civil Support Nonprofit Kft. együttműködése - tájékoztatták portálunkat, Teljes cikk...


Migráns hátterű munkatársakat toboroz a bécsi rendőrség

9 éve A bécsi rendőrség muszlim munkatársakkal szeretné bővíteni állományát, ezért toborzó akcióba kezdett - olvasható az osztrák közszolgálati média (ORF) bécsi regionális honlapján vasárnap. Teljes cikk...


Hogyan spórolhatunk időt és pénzt egy toborzási szoftverrel?

9 éve Költséghatékonysági és időtakarékossági okokból akarunk toborzási szoftvert használni. Milyen szempontokat emelne ki ezekkel kapcsolatban? Teljes cikk...


Nyelvtudás nélkül is pályáznak nyelvtudást igénylő pozíciókra

9 éve A magyarok elkeserítő angoltudásáról havi szinten felröppen egy-egy új kutatás. A HR-esek mindezt a saját bőrükön tapasztalják. És sajnos azt is, hogy sokan nem csak hiányos angoltudással, hanem hiányos önismerettel is rendelkeznek, vagy azt hiszik, egy pozíciókiírásnál az elvárt nyelvtudás csak dísznek szerepel. Teljes cikk...


Ön nemet mondana a 4000 eurós fizetésre, ha szakorvos lenne?

9 éve Európai munkahelyekre toboroz egészségügyi dolgozókat egy nemzetközi ügynökség május 9-án Budapesten. Rezidenseknek és ápolóknak 2200, szakorvosoknak 4000 eurótól induló fizetést kínálnak - írja a Napi Gazdaság. Teljes cikk...


Az egyetemeken is terjesztik a játékosítás módszerét

9 éve A BME Management Szakkollégium egyetemistáknak szervezett Szakmarathon rendezvénye idén a Vissza a jövőbe címet kapta. Az április végén tartott eseményen beavatták az érdeklődőket, mire számíthatnak a jövőben a tudományok és az élet egyes területein és megismerkedhettek a játékosítás módszertanával is. Teljes cikk...


Anyák napja - Kampány nevelőszülők toborzásáért

9 éve Nevelőszülők toborzása érdekében indított kampányt az SOS Gyermekfalvak hálózat - közölte a szervezet gyermekpszichológusa az M1 aktuális csatorna műsorában vasárnap. Teljes cikk...


Nincsenek rossz jelöltek, csak meg nem értett pozíció

9 éve Azoknak a HR-eseknek, akik munkájuk során gyakran keresnek mérnököket, informatikusokat, pénzügyi szakembereket, vagy bármilyen területen speciális tulajdonságokkal bíró munkatársakat, pontosan tudják, hogy nem kis fába vágják a fejszéjüket. Sokan úgy érzik, már a fejvadászok sem tudnak kellő segítséget nyújtani. Teljes cikk...


Itt tart a mentőszolgálat: taxisok között toboroznak sofőröket

9 éve A munkaerőhiány csillapítására taxisokat toboroz az Országos Mentőszolgálat. Az Index úgy tudja, egy volt mentős szervezi az önkénteseket. Teljes cikk...


Jó munkáltatói márkával bevonzható a tehetség

9 éve A HR -esek folyamatosan új kihívásokkal szembesülnek, amik közül az egyik legfontosabb a Employer branding, azaz a munkáltatói arculat építése. Mára világossá vált, hogy nem csak újdonsült divathullámról van szó, hanem vállalati szempontból valóban kiemelkedő jelentőséggel bír. Teljes cikk...


Siker, vagy sikerdíj?

9 éve Jogos-e a kérdés? Kell-e vajon választani a kettő között? A döntést Önre bízom kedves olvasó. Engedje meg csupán, hogy megosszam Önnel a gondolataimat a sikerdíj témájával kapcsolatban. Teljes cikk...


/cimkek/toborzas.html