kapubanner for mobile

457 cikk a(z) kommunikáció címkével - 2. oldal

Ne engedd, hogy egy rossz főnök hátráltassa karrieredet!

1 éve Hogyan léphetünk előre pályánkon, ha felettesünk nem érdekelt benne, hogy segítse szakmai előmenetelünket? Határozzuk meg céljainkat, keressük meg azokat a munkatársakat, akik hatással lehetnek karrierünk szempontjából és kezdjük el építeni a szakmai kapcsolatokat! Teljes cikk...


Felújított okostelefonnal a zöld munkahelyért - megérkezett a Rejoy.hu

2 éve Ahogy egyre több ember magánéletébe, hétköznapjaiba begyűrűzik a környezettudatosság, úgy válik egyre fontosabb értékké a munkahelyeken is. A szelektív hulladékgyűjtés és tömegközlekedésre buzdítás mellett számos munkahely igyekszik különböző kreatív megoldásokat találni a vállalat ökológiai lábnyomának csökkentésére. Gondoltál már a kollégáknak kiosztott új mobilok környezetkárosító hatására? Nos, a Rejoy.hu igen. Teljes cikk...


Csapatépítő játékok

1 éve A jó csapatépítő kikapcsol, fejleszti az interperszonális kapcsolatokat, a kommunikációt. A napi rutin felrázása és a játékos környezet kialakítása segít megváltoztatni a megszokott hierarchiát. A csapatmunkával együtt épül a bizalom, valamint a vezetői és kommunikációs készségek. Összegyűjtöttünk néhány tippet hatékony csapatépítő játékokra, kint és bent egyaránt. Teljes cikk...


Új szabályokat kell megtanulnunk, hogy ne legyünk udvariatlanok a digitális térben

1 éve Megszoktuk, hogy személyesen - az irodában vagy a gyárban - olvasunk kollégáink testbeszédéből és más néma jelekből is. A távmunkával azonban a kommunikáció finom módjai is megváltoznak - és a munkavállalóknak meg kell tanulniuk, hogyan alkalmazkodjanak ehhez az új helyzethez. Teljes cikk...


Az érzelmileg intelligens munkavégzés ereje

2 éve A vezetők manapság - a Covid óta fokozottan - az érzelmi intelligenciát, más néven EQ-t keresik. A magas szintű érzelmi öntudattal és önszabályozással rendelkező munkavállalók ugyanis hatékonyabban ápolják kapcsolataikat, és jobban tudnak gondoskodni saját jólétükről is. Teljes cikk...


Metaverzum: másra használnák a fogyasztók, mint a vállalatok

2 éve A PwC legfrissebb felmérésben 5000 amerikai fogyasztó és 1000 üzleti vezető bevonásával vizsgálta a metaverzummal kapcsolatos vélekedéseket és felhasználási terveket. A válaszokból kiderül, hogy az üzleti vezetők 66%-a szerint vállalatuk már jelenleg is aktívan foglalkozik a metaverzummal, míg a fogyasztók 50%-a tartja érdekesnek a lehetőségeit. A vállalatok figyelme elsősorban a belső felhasználásra és tartalomgyártásra irányul, míg a fogyasztók legnagyobb arányban a digitális helyszínek felfedezése iránt érdeklődnek. Teljes cikk...



Így legyen jelen a vállalkozásunk hatékonyan a weben

3 éve Az utóbbi években kiemelten fontossá vált, hogy egy vállalkozás a weben is elérhető legyen, hiszen egyre többen szeretnek az otthon kényelméből böngészni, vásárolni. Egy kezdő vállalkozásnak így már erre is figyelmet kell fordítania, ha szeretné versenytársaival felvenni a lépést – ehhez adunk most tippeket! Teljes cikk...


Merd kérni a munkahelyeden, amire szükséged van!

2 éve Nehéz karrierünk és kapcsolataink korai szakaszában "hidegvérrel" kérni. De ha alkalmazzuk azt a tudományt, ami a kapcsolatainkat egyébként is működőképessé teszi, és kombináljuk a kapcsolatteremtés művészetével, akkor remélhetőleg megkapjuk, amire szükségünk van anélkül, hogy elesettnek vagy éppen erőszakosnak tűnnénk - derül ki a Harvard Business Review cikkéből. Teljes cikk...


Legyen-e nyilvános a fizetés?

2 éve Szerepeljenek-e a bérek az álláshirdetésben? Az örök kérdés, ami komoly vitát kelt HR-es berkekben. Miért hétpecsétes titok még mindig a bér? Mit is jelentene a korrekt bérkommunikáció? Egyáltalán kinek a feladata ? Papp Tamás István HR szakember további érdekes szempontokat vet fel a vitában. Teljes cikk...


4 hiba, amit projektmenedzserként ne kövess el

2 éve Hiába a nagyszerű szakemberek és az erőforrások, mégis könnyen zátonyra futhat a munka, ha projektvezetőként nem figyelünk a bevonásra, a belső PR-ra, a visszajelzésre vagy a technikában rejlő lehetőségekkel nem élünk. Orbán Árpád, a Sämling Kft.-től négy hibára hívja fel a figyelmet és annak elkerülésére is ad tanácsot. Teljes cikk...


Jelöltélmény: Hogyan hat az üzleti sikerre a jelentkezőkkel való bánásmód?

2 éve A jelentkezők jó vagy rossz kezelése nem csupán a munkáltatói márkára, hanem az üzletre is hatással van. Sőt, aki méltánytalanságot tapasztal álláskeresőként, még kapcsolati hálójában is terjeszti érzéseit cégünkről. Varga Krisztina személyzeti tanácsadó több részes cikksorozatban mutatja be, hogyan lehet jó jelöltélményt adni, milyen csapdákba ne sétáljunk bele és milyen jó gyakorlatokat látott. Teljes cikk...


Hibrid kommunikáció a munkahelyen avagy eljött Natalie Keener ideje?

2 éve A pandémia alapjaiban átalakította, hogy hol, hogyan és milyen eszközökkel dolgozunk. Az üzleti, munkahelyi kommunikáció is jelentősen megváltozott és olyan évtizedes tabuk dőltek meg, mint például, hogy nem lehet online mediálni vagy munkaviszonyt megszüntetni. Egy biztos, az online eljárások és platformok velünk maradnak a pandémia után is. Fontos, hogy az ezekhez szükséges kereteket, magatartási és kommunikációs szabályokat a belső szabályzatok szintjén és a napi HR gyakorlatban is megfelelően kialakítsuk. Teljes cikk...


Befellegzik a kamu akcióknak, fontos változások jönnek a kereskedelemben

2 éve Jövőre befellegzik a kamu akcióknak, május végétől a kereskedelmi engedmények bejelentésekor minden esetben fel kell tüntetni a korábbi árat, amely kizárólag a megelőző legalább harminc napon belüli legalacsonyabb ár lehet. Az ügyeskedő üzletek, webshopok a továbbiakban tehát nem kerekíthetik mutatósabbra kedvezményeiket úgy, hogy az akció előtt rövid időre feltornázzák áraikat - közölte az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM). 2022-ben alapos ellenőrzésekre számíthatnak egyebek mellett a gyorséttermek, az esküvői ruhaszalonok és a zálogházak is. Teljes cikk...


Így mondjon ünnepi beszédet vezetőként - tippek videós üzenethez

2 éve Közeleg az év vége. A nagy cégeknél a teljes csapatot személyesen összehozó év végi partik zöme elmarad. Vezetőként azonban érdemes egy jó hangulatú, évet lezáró beszédet tartani. Erre most az online videós műfaj a leginkább alkalmas és biztonságos. Három tapasztalt beszédtréner, Németh Zoltán (a nyitóképen), T. Bieniek Ildikó és Ruff-Kiss Ágnes ad ehhez tippeket tartalomról, hatásos előadásmódhoz. Tanácsaik más online vezetői üzenetekben is használhatóak. Teljes cikk...


Mire figyeljünk munkáltatóként az oltás előírásakor?

2 éve Az új jogszabály egy "puha" lehetőség, mégis nagyobb felelősséget hárít a vállalatokra. A sok félreértés elkerülése és a jogszabály helyes alkalmazás érdekében ült le egymással beszélgetni három szakember, Dr. Gera Dániel a Schoenherr Hetényi Ügyvédi Iroda munkajogi csoportvezetője, Miklós Annamária, a Jenbacher Gas Engines Hungary Kft. HR menedzsere és Zimmer Mátyás, a Richter Gedeon Nyrt., Jogi és nemzetközi hálózatmenedzsment főosztály munkajogi csoportjának vezetője. Teljes cikk...


Hogyan növelheti a munkaadó az oltási hajlandóságot?

2 éve A cégek egy sor finomabb módszerrel növelhetik oltott alkalmazottaik számát. Ebben nagy a szerepe az első számú vezetőnek és a nyílt kommunikációnak. Aki komolyan gondolja a társadalmi felelősségvállalást, most a Covid elleni oltakozás népszerűsítésében ezt bizonyíthatja saját berkeken belül. Hogy hogyan, ezt veszi sorra Karácsony Zoltán a HR Blogon. Teljes cikk...


Gyerekek a neten: minden tizedik 7-8 éves jelen van a közösségi médiában

2 éve A 7-8 éves gyerekek csaknem negyede - 24 százaléka - rendelkezik telefonnal, 95 százalékuk okostelefonnal - derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési hatóság (NMHH) megbízásából készült kutatás eredményei szerint. Teljes cikk...


Szervezeti ombuds - kevesebb exit interjú

2 éve Kinyerhetők-e valós információk az exit interjúból? Egyáltalán hogyan csökkenthető az exit interjúk előfordulási aránya vagyis a fluktuáció? Hogyan lehetne elejét venni a felmondásnak? Teljes cikk...


Így kezeljük a gyászt a munkahelyen - Péter története

3 éve Nagyon sokat tud jelenteni egy gyászolónak, ha az őt ért érzelmi sokk után nem marad egyedül. Sokan küzdünk azzal, hogy nem tudjuk, mit is mondhatnánk gyászoló kollégánknak. Hogyan segíthetünk? Péter történetét és a gyász kezelését Halottak napjához közeledve Hajdu-Kis Diána, HR vezető, gyásztanácsadó, coach írta meg nekünk. Teljes cikk...


/cimkek/kommunikacio.html