kapubanner for mobile

457 cikk a(z) kommunikáció címkével - 6. oldal

A sikeres céges bemutatkozó 4 szabálya

5 éve A sikeres pitch vagy villámprezentáció titka, ha 3 percben úgy be tudjuk mutatni cégünket, hogy azzal akár egy cápa, azaz befektető figyelmét is fel tudjuk kelteni. Ehhez a K&H, a Cápák között versenyzőinek pénzügyi mentora gyűjtötte össze azt a 4 kritikus részletet, amire mindenképpen érdemes odafigyelni a bemutatkozás során. Teljes cikk...


Generációs nyomógombok - így tartsd meg a tehetségeket

5 éve Mai világunkban nagyon gyakori, hogy a vezetőknek többgenerációs csapatot kell irányítaniuk. Minden generációnak megvan a sajátos gondolkodásmódja, munkastílusa és kedvelt kommunikációs módszere. Vezetőként fel kell ismernünk, hogy egyes embereket mi motivál, s hogy az egyéni erősségeket hogyan lehet a csapat sikere érdekében kiaknázni. Teljes cikk...


Munkavállalói történetekkel építjük a munkáltatói márkát

5 éve Akár 380 ezer személyes történetet oszthatna meg magáról a multinacionális vállalat, ugyanis ennyien dolgoznak a Siemensnél. A cég munkavállalóit tekinti legerősebb nagyköveteinek, és Rosa Riera, a cég employer branding és social innovation alelnöke azt vallja, a munkáltatói márka bizonyos értelemben a munkavállalóké. Az employer branding szakértőt a HR Portal a tradíció és a modern kihívásoknak való megfelelés összehangolásáról, a munkavállalók szerepéről és a munkáltatói márkaépítés előtt álló kihívásokról kérdezte. Teljes cikk...


Közösségi vezetés: kommunikáció és együttműködés

5 éve A munka világában már nem elégséges a hatékonyságról, munkakörökről és szervezeti felépítésről beszélni, sokkal fontosabbak a kapcsolatok, a kommunikáció, az együttműködés és azok a szociális készségek, amelyekkel ma a modern világban boldogulni lehet. A közösségi vezetésről: hogyan legyünk sikeresek a modern munkakörnyezetben? - adott elő Shannon Banks, a Be Leadership ügyvezetője, coach, facilitátor és tanácsadó a Coaching Határok Nélkül workshopján. Teljes cikk...


Egyre több cég kizárólag home office-ban alkalmazza munkavállalóit

5 éve Ezzel nemcsak az irodabérlés költségeit lehet csökkenteni, de segítik a tehetségek kibontakozását is - írja az origo.hu. Teljes cikk...


Az alkalmazottaid a leghangosabb hírnökeid! - 5 praktikus tipp a munkáltatói márka építéséhez

5 éve Ugye te is kaptad már magad azon, hogy egy céget az alapján ítéltél meg, amit egy ott dolgozó, vagy a céggel szoros kapcsolatban levő ismerősöd mesélt róla? Teljes cikk...


Munkaerő megtartás továbbgondolva…

5 éve Az utóbbi években minden média foglalkozik a munkaerő megtartás kérdésével. Számos konklúzió és intézkedés született, a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy szükségszerű cselekedni. Teljes cikk...


Elindult a Design Terminal tavaszi Mentorprogramja

5 éve A Design Terminal január 15-től megnyitja a jelentkezést tavaszi Mentorprogramjába. A leginnovatívabb startupok, melyek skálázhatóak és profitorientáltak, ugyanakkor termékükkel, szolgáltatásukkal jelentős pozitív hatást gyakorolnak a társadalom egészére, három hónapos vállalkozásfejlesztésen vehetnek részt. Olyan nemzetközi cégekkel is együtt dolgozhatnak, mint a BlackRock vagy a Knorr-Bremse - derül ki sajtóközleményükből. Teljes cikk...


Így tegyél a személyes és munkahelyi fejlődésedért egyszerre

5 éve Vállalati önképzőkör, ami egyszerre tesz a személyes és a munkahelyi fejlődésért? Talán furcsán hangzik, pedig van ilyen, méghozzá világszerte jelenlévő hálózattal. A Toastmasters International vállalati és közösségi klubjaiban a nyilvános beszédet, előadástechnikát, prezentációt, hatékony meetingek levezetésének „trükkjeit” lehet tanulni és gyakorolni. Ez egyben segít az egyénnek magabiztosabbá válni, az önbizalmát fejleszteni, sőt a klubélet a vezetői készségeket is erősíti, nem véletlen, hogy egyes cégeknél a képzés-fejlesztési program részévé vált. Teljes cikk...


A jó kapcsolatokhoz tudás és türelem kell

5 éve Kapcsolataink meghatározóak, és nem csak a magánéletben - a munkahelyi kapcsolataink ugyanazok az elvek mentén alakulnak, mint a családunkkal, barátainkkal ápolt viszonyunk. Sőt, az élettelen tárgyakra és munkaeszközökre, pl. a számítógépünkre, is kivetítjük a kapcsolatra való igényünket, ez az automatizálás és robotizálás hajnalán további kérdéseket vet fel. Az emberi és ember-gép közötti kapcsolatokról tartottak előadást a téma szakértői a MagiCom és a Talentuno által szervezett Variációk 1 témára üzleti reggelin. Teljes cikk...


Szemmagasságban

5 éve A napokban volt egy coaching ülésem egy magyar vezérigazgatóval, aki elmondta, hogy véleménye szerint az igazgatóság tagjai a külföldi prezentációk során gyengén szerepelnek, majdnem lejáratják a magyar céget, ahelyett, hogy eladnák azt a befektetők, külföldi tulajdonosok vagy más régiós leányvállalatok vezetői előtt. Annak ellenére teszik ezt, hogy a magyar eredmények gyakran sokkal jobbak, mint a szomszédos országoké - Malchiner Maximilian Péter írása a HR Blogon. Teljes cikk...


„Csapatot nem hagy ott az ember”

6 éve A beteg számít rám - mondta a gyártósoron a gépkezelő. A vibe manager a cég udvari bolondja - két provokatív mondat az Employer Trending konferencia előadóitól. Mi pedig korábbi cikkünket folytatva összefoglaltuk, hogy milyen toborzási és employer branding tippeket adtak át szakértőink a Médiapiac és a HR Portal októberi rendezvényén. Teljes cikk...


Túl sok a púder, kedves HR-esek!

6 éve Egy számokkal alá nem támasztható érzésem: kezd eltávolodni a cégek kifelé mutatott munkaadói képe a mindennapokban megélt valóságtól. Egyre nagyobb a licitverseny, a technológia pedig egyre több eszközt ad a kreatívok kezébe. De megéri? Teszi fel a kérdést a HR Blogon, a Trendek&Emberek blogon Karácsony Zoltán. Teljes cikk...


Hatékonyan akarsz kommunikálni? Hagyd el a töltelékszavakat!

6 éve „Hüm, izé, nos, hát” - kutatások szerint a töltelékszavak optimális előfordulási aránya kb. egy szó/perc, azonban egy átlagos beszélő legalább 5 töltelékszót használ percenkét, vagy akár minden tizenkettedik másodpercben. De hogyan veszélyeztetik ezek a szavak a beszélő által elérni kívánt hatást, és hogyan tudjuk kiiktatni ezeket a szókincsünkből? Teljes cikk...


Felelős Foglalkoztatás 2017 nyerteseinek szemével

6 éve „Az Év Felelős Foglalkoztatója” díjat 2017-ben egy közel 350 főt foglalkoztató zalaegerszegi szolgáltató cég kapta az 51-500 főt foglalkoztatók kategóriájában. A zsűri értékelése szerint az Észak-zalai Víz- és Csatornamű Zrt. komplex programokat hajt végre, és mindenre kiterjed a felelős foglalkoztatásuk. Az, hogy az átlag 16 év, amit a cégnél töltenek a munkavállalók, mindennél többet bizonyít. Teljes cikk...


Online eszközökkel a HR sikereiért?! Most akkor marketinges vagy, vagy HR-es?

6 éve Van employer branding stratégája a cégnek, ahol dolgozik? Meghatározták már a vállalati Facebook oldal kommunikációs irányait? Van saját karrieroldaluk, amit rendszeresen látnák el újabb és újabb tartalmakkal? A marketing és HR között gördülékeny kommunikáció és szerep leosztás alakult ki a munkáltatói márkaépítést célzó kampányok hatékony menedzselése érdekében? Nem? Akkor van egy jó és egy rossz hírünk. Teljes cikk...


A felsővezetőn áll vagy bukik a generációk együttműködése

6 éve Egyre több cégnél panaszkodnak arra, hogy a fiatalabb és idősebb munkavállalók nem értik meg egymást. A probléma valós, nap, mint nap tapasztaljuk, hogy az idősebb és a fiatalabb generációk közötti párbeszéd akadozik, a sérelmek frusztrációkká erősödnek, azok pedig egymásra rakódnak mindkét oldalon. Mi ennek az oka, és mi lehet a megoldás? A legfontosabb tudnivaló talán az, hogy az ehhez szükséges változás alapja a felsővezető gondolkodásának őszinte átalakulása. Teljes cikk...


A leggyakoribb beosztotti hiba

6 éve Sokat gondolkodtam már azon, mi okozza, hogy a rosszá válik egy állás, pedig a legtöbb munkaviszony úgy indul, hogy mindkét fél örül, megtalálják a közös pontokat, az egyikük egy jó munkahelyet talált, a másikuk egy lelkes, motivált beosztottat. Aztán sok év alatt a viszony elromlik. De miért nem lépnek időben a kapcsolat részesei, amíg nem válik visszafordíthatatlanná a helyzet? Erről írt JobAngel a HR Blogon. Teljes cikk...


Egy cég kapta az összes állami PR-munkát

6 éve Egyetemek, légiirányítók, a MÁV és a Puskás Stadion kommunikációs feladatait is ugyanaz a reklámügynökség végezheti el, miután teljesen monopolizálódott az állami kommunikációs közbeszerzések piaca: két korábbi, kormány által preferáltcég pixisből való kiejtése után a PR-feladatok elvégzésére egyetlen céget talál alkalmasnak az állam. Teljes cikk...


A fizetésükből is engednek a jó munkakörnyezetért

6 éve A munka és magánélet egyensúlya, valamint a kollégákkal való jó kapcsolat után a munka elismertsége a legfontosabb egy új munkahely kiválasztásánál legalábbis a magyarok körében. Teljes cikk...


/cimkek/kommunikacio.html