cikk a(z) munkáltatói márka címkével:

Ajánlanád a cégedet a barátodnak?

6 éve A fenti kérdést tettük fel olvasóinknak egy nemrég megjelent cikkünk végén. A válaszadók 40 százaléka úgy érzi jó helyen van, ezért jó szívvel ajánlaná barátainak, ismerőseinek is a munkahelyet, ha úgy adódik. Viszont a szavazók negyede inkább nem tenné ki ismerőseit a saját munkahelyének. Teljes cikk...


A vonzó szlogenek kikopnak

6 éve Első cikkünk arról szólt, hogy tisztázzuk mi is az employer branding valójában. Mit jelent, melyek a jellemző tartalmi elemei és miért kell, hogy stratégiai szerepe legyen a szervezeten belül. Összefoglaltuk a szakmai komplexitást, illetve azon fő kritériumokat, melyek betartása és megvalósítása szerintünk elengedhetetlen a sikeres munkáltatói márkaépítés során. Cikksorozatunkat most azzal folytatjuk, hogy bemutassuk, hogyan álljunk neki ennek a folyamatnak. Teljes cikk...


1-3 év egy munkáltatói márka kiépítése - Employer Branding kalauz az útvesztők világában

6 éve Employer Branding témában már sok cikk és komment született, hiszen a téma egyre népszerűbb HR és kommunikációs szakmai körökben egyaránt. Éppen ezért az MPRSZ Employer Branding Tagozata útjára indít egy olyan cikksorozatot, melyben arra vállalkoznak, hogy tudatosan felépítve, tapasztalataikra alapozva keretbe foglalják a témával kapcsolatos legfontosabb építőkockákat, tennivalókat és ezek sikeres alkalmazására vonatkozó tapasztalati megfigyeléseket. Teljes cikk...


A munkavállaló a munkáltatói márka leghatékonyabb kommunikátora

6 éve Nemrég megjelent cikkünkben a munkáltatói márka építéséről, ebben a HR és a marketing együttműködésének szerepéről, a toborzásban valamint a munkaerő megtartásában betöltött funkciójáról szóltunk, a PR Szövetség által kiosztott Employer Branding Award kapcsán. A nyertesek közül a két nagyvállalat, a GE és a Generali képviselőjével interjút is készített a HR Portal a náluk működő gyakorlatokról. A GE képviseletében Bjorn E. Bergabo, a GE Global Operations Európáért felelős ügyvezető igazgatója válaszolt. Teljes cikk...


Hol lehet jó hazai gyakorlatokat megismerni munkáltatói márkaépítésre?

6 éve Hol lehet jó hazai gyakorlatokat megismerni munkáltatói márkaépítésre? Teljes cikk...


Lehet toborzásra használni a munkáltatói márkaépítést?

6 éve Mi a munkáltatói márkaépítést a toborzás segítésére kívánjuk használni. Jól gondolkodunk? Teljes cikk...


Hogyan tűnhetünk ki munkáltatóként egy állásbörzén?

6 éve Tervezünk kimenni állásbörzésre. Mikre figyeljünk oda, mitől lehetünk vonzóbb munkáltatók másoknál? Ki lehet tűnni a többiek közül? Teljes cikk...


Kik ma a legvonzóbb munkáltatók Magyarországon?

6 éve A legnagyobb foglalkoztatók között az Audi Hungaria és a Mercedes továbbra is a két legvonzóbb munkáltató, derült ki a Randstad Award idei díjkiosztóján. A jól szereplő cégeknél jók a képzési lehetőségek, stabil a vállalat, ugyanakkor a fizetések és a hosszú távú, biztos állás megítélés elérése érdekében még van hova fejlődni. Teljes cikk...


5 tévhit a munkáltatói márkáról

6 éve Öröm számomra, hogy egyre többet beszélünk a munkahelyi márkaépítésről (vagy munkáltatói márkáról, Employer- és HR-brandingről). De minél többet beszélnek róla azok, akik még nem csinálják, annál több a félreértés. Szeretnék néhányat tisztázni. Teljes cikk...


WHC - A jelöltélmény fontossága a kiválasztási folyamatban

6 éve Lerágott csont, vagy mindig aktuális kérdés? A vállalati márkaépítés egyik kulcsa vagy túlértékelt momentuma a kiválasztásnak? A válasz egyértelmű mindenki számára, aki részese egy új munkatárs megtalálásának, legyen szó a szolgáltatói oldalon ülő recruiterről, belsős HR munkatársról vagy egy adott szakmai terület vezetőjéről: a pozitív jelöltélmény elérése egyike, ha nem a legfontosabb eleme a toborzási folyamatnak. Teljes cikk...


Nem elég a legjobbnak lenni, annak is kell látszani

6 éve Számos hazai cég végeztet kutatásokat munkaerő-piaci pozíciójának felderítésére. Több száz munkahely nevezheti magát a legjobbnak valamilyen mérce szerint, reprezentatív kutatásra hivatkozva. Vajon hányan használták ki közülük az eredmény “reklámértékén” felüli bizonyított előnyeiket a munkaadói márkájuk építésében? Teljes cikk...


Szembe menni az "örülj, hogy van munkád" szemléletnek

6 éve A munkáltatói márka építésének fontosságát egyre több vállalat ismeri fel, hiszen az értékes és tehetséges munkaerő megtartása és megszerzése múlhat ezen. A márka részét képezi az összehangolt külső és belső kommunikáció, a HR és a marketing-kommunikáció együttműködése, és mindebbe a dolgozók bevonása, hiszen a közösségi oldalak világában elsődleges és leghitelesebb kommunikátorai lehetnek saját munkahelyüknek. Ezeket a törekvéseket kívánta honorálni a Magyar Public Relations Szövetség által kiosztott Employer Branding Award. Teljes cikk...


Álláshirdetés-e egy munkaköri leírás?

6 éve Egy munkaköri leírás nem minősül hirdetésnek, ráadásul nem kelti fel a figyelmet, nem teszi vonzóvá a munkahelyet és nem oldja meg senki problémáját. Nem használunk vele senkinek, miközben mindenkin keresztülgázolunk, magunkat is beleértve - írja Szólás T. Miklós Employer Brand szakértő szakcikkében. Teljes cikk...


Gyakornok Employer Branding témára

6 éve Szeretnék egy gyakornokot véglegesíteni és Employer Branding témára kinevezni. Mit gondol erről? Teljes cikk...


Hogyan írjuk meg az Employer Branding briefet?

6 éve Hogyan írjuk meg az Employer Branding briefet? Teljes cikk...


Hogyan értessük meg a felsővezetéssel az Employer Branding lényegét?

6 éve Hogyan értessük meg a felsővezetéssel az Employer Branding lényegét és hozzájárulását a vállalati eredményességhez? Teljes cikk...


Miért fontos az Employer Branding Analízis?

6 éve Miért fontos az Employer Branding Analízis a folyamat elején? Több tanácsadó is ezt ajánlotta. Teljes cikk...


5 interjú kérdés, amit imádni fogsz

6 éve Sokat írtam már a megváltozott munkaerőpiacról és arról, hogy konkrétan hogyan változtatja meg a HR-kommunikáció eszközeit. Az álláshirdetésről már több posztom is szólt, most következzen az állásinterjú. Teljes cikk...


Employer branding: tűnj ki, mi díjazzuk!

6 éve Hogyan befolyásolja a munkáltatói márka a toborzást? Mekkora szerepe van a személyes találkozásnak a célcsoport elérésében? Hazánk legjelentősebb karrierrendezvényén, a HVG Állásbörzén erre is igyekeztek választ adni a cégek számára a szakemberek és a szervezők. Teljes cikk...


Díjazták a magyar munkáltatói márkaépítés úttörőit

6 éve Employer Branding 2015 díjat nyert kis- és középvállalat kategóriában a Hegyvidéki Sportcsarnok és Sportközpont Kft., nagyvállalati kategóriában pedig a Generali Biztosító Zrt., a GE Global Operations Hungary, valamint a Budapest Bank Zrt. Teljes cikk...