A HR ma már nem kerülhet stratégiai szerepkörbe adatok nélkül. Adatból pedig a technológiának köszönhetően rengeteg áll rendelkezésre, az azonban már nem mindegy, hogy ezeket hogyan használjuk fel, hogy a munkáltatónak és a munkavállalónak is értéket adjon. Ha pedig az értékeknél tartunk, akkor milyen értékígérete lehet egy szervezetnek? Hogyan tudja a munkáltatói márkát tartalommal megtölteni és azt az egész munkavállalói életcikluson keresztül következetesen képviselni? Mindezekre a kérdésekre már online tréningek formájában is választ lehet kapni. Elindult a HR Akadémia, a HR Portal és a Webuni közös képzési felülete, ahol hiteles HR szakértők gyakorlatias módszerekkel adják át tudásukat.
A magyar felsőoktatásban HR-t egy alapszakon és egy mesterszakon lehet tanulni. Legközelebb a jövő februárban startoló keresztféléves képzések... Teljes cikk
A Microsoft és a LinkedIn új felmérése szerint a szakemberek 46%-a fontolgatja, hogy elhagyja munkahelyét. Az ilyen statisztikáknak arra kell... Teljes cikk
A mesterséges intelligencia gyors ütemben alakítja át a munka világát, és ahogy egyre több vállalat kezdi el alkalmazni ezt a technológiát, a HR... Teljes cikk
Az inkluzív nyelvoktatás Magyarországon egyelőre sajnos nem jellemző. Ezen szeretne változtatni az International House nyelviskola és a megváltozott... Teljes cikk
„A vezetőknek olyan struktúrát kell létrehozniuk, amiben a vállalkozói autonómia lehetséges” – mondja Nikolaus Franke, a Bécsi... Teljes cikk