kapubanner for mobile

Magazin

Sok munkahelyen a hőségben is tilos a rövidnadrág

Bár szinte egyetlen vállalat sem ragaszkodik a rekkenő hőségben a hivatali öltözetre vagy munkaruhára vonatkozó előírások szigorú betartásához, a lazább szabályokba a rövid nadrág már nem fér bele, derül ki mfor.hu Heti Hármasából.

    Magazin

    A 10 legnépszerűbb dolog, amivel elütjük a munkaidőnket

    A napi nyolc óra munkaidő az esetek többségében csak elviekben teljesül, felmérések tucatjai mutatták már ki, hogy az aktívan töltött szakasz ennek extrém esetben csak a felét teszi ki. Egy most publikált kutatás az irodai dolgozók tíz leggyakoribb időtöltését szedte össze.

      Magazin

      Nyakkendő nélkül olcsóbb az iroda

      Ezentúl nem kell nyakkendőt és öltönyt viselnie az ENI dolgozóinak. A legnagyobb olasz energiaipari vállalat ezzel az intézkedéssel akarja jelentősen csökkenteni a légkondicionálás miatti energiafelhasználását és az ebből fakadó káros anyag kibocsátását.

        /magazin.html
        További cikkek
        Mikor jó választás a tekercses kerítés?

        Az ingatlanok védelméhez és esztétikai megjelenítéséhez elengedhetetlen a megfelelő kerítés kiválasztása. A piacon elérhető opciók között... Teljes cikk

        Gondolkodj kreatívan apák napján!

        Apák napja különleges alkalom, amikor lehetőségünk van kifejezni szeretetünket és megbecsülésünket azok iránt, akik életünk fontos részei. Ezen... Teljes cikk

        Kisebbségi kamuzás és egy nap alatt lezavart tréning - vádat emelt az ügyészség

        Hátrányos helyzetűeknek szervezett programokhoz és képzésekhez jogosulatlanul igényelt magyar és európai uniós költségvetési támogatás miatt... Teljes cikk

        Egy vezérigazgató és családja vesztette életét a városnéző helikopteren

        A Siemens Mobility spanyol vezérigazgatója és családja vesztette életét a csütörtökön New Yorkban folyóba zuhant városnéző helikopteren –... Teljes cikk

        PPC Audit: hogyan hozd ki a maximumot a hirdetéseidből?

        A PPC (pay-per-click, kattintás alapú) hirdetések igazi ereje abban rejlik, hogy a megfelelő pillanatban kössük össze a keresletet a kínálattal.... Teljes cikk

        Hírek RSS-ben