Minden második európai fiatal szívesebben választ olyan munkahelyet, amely lehetőséget kínál a külföldi munkavállalásra derül ki a McDonalds európai központjának megbízásából készült kutatásból, amelyben 16-25 éves fiatalokat kérdeztek meg arról, hogy milyen kritériumok alapján keresnek munkahelyet. A fiatalokat leginkább az idegen kultúrák felfedezése és új emberek megismerése motiválja, de a tapasztalatszerzés, illetve a nyelvtudás fejlesztése is fontos számukra.
Aki szeretne állást kapni a legjobb technológiai cégek valamelyikénél, nem árt elgondolkodnia azon, hogy hány golflabda fér egy iskolabuszba. Ilyen, és ehhez hasonló kérdésekkel bombázzák az informatikus jelölteket a külföldi vállalatok állásinterjúin, itthon azonban még várat magára ez a trend. Mfor.hu körkép.
A home office nemcsak a munkavégzésünket változtatja meg, hanem a párkapcsolatainkra is komoly hatással lehet – figyelmeztet Almási Kitti klinikai... Teljes cikk
Eszedbe jutott már, mi az oka annak, hogy bizonyos reklámok évekkel később is eszünkbe jutnak, míg másokat pillanatok alatt elfelejtünk? Nem mindig a... Teljes cikk
Már a múlté az, amikor az okoseszközöket luxuscikknek tekintettük. Számtalan olyan termék létezik, amelyek épp a mindennapokat könnyítik meg, vagy... Teljes cikk
Egy jól sikerült céges buli nemcsak a közös élményekről, hanem a gondosan megválasztott részletekről is szól. A dekoráció, a jó zene és a finom... Teljes cikk
Markovics Szonja mohácsi diák első helyezést ért el a nemzetközi térképrajz versenyen - tudatták a magyarországi szervezők az MTI-vel pénteken. Teljes cikk