



A válság miatt nemcsak a "felnőtt" munkaerőpiacon csökkentek az állások, a cégek egyre kevesebb diákmunkást is keresnek. Az iskolaszövetkezetek ennek ellenére bizakodnak. Arra számítanak, hogy a munkaadók hamarosan belátják: recesszióban sokkal inkább megéri a könnyebben betanuló és sokszor olcsóbban alkalmazható diákokat foglalkoztatniuk.


A diákmunka-szervezéssel foglalkozó Fürge Diák nyár végétől interaktív PR és keresőmarketing eszközökkel is toborozza a fiatal munkavállalókat. Mivel a diákok zömében az interneten keresnek munkát, ezért az Arcus PR interaktív PR, az Arcus Search pedig keresőmarketing kampánnyal segíti az iskolaszövetkezetet.









Rendkívül fontos életállomás a pályaválasztás, ám az érintettek eltérően látják ebben a saját szerepüket. Minden második szülő állítja,... Teljes cikk
Az egyre feszesebb munkaerőpiac egyre több új megoldást eredményez: távmunka, jólléti stratégia, digitalizáció, nyugdíjasok visszahívása. Ezen... Teljes cikk
A KPMG Legal Tóásó Ügyvédi Iroda idén negyedik alkalommal hirdette meg jogesetmegoldó versenyét, a KPMG Jövőépítők Programot a magyarországi... Teljes cikk
Több mint 3 millió órát dolgoztak a diákok a Meló-Diák hálózatában 2024 nyarán, az átlagos órabér meghaladta az 1930 forintot – mondta el Kott... Teljes cikk
Az egyre inkább szakemberhiánnyal küzdő magyar munkaerőpiac egyik megoldása lehet a sok közül a Magyarországon tanuló külföldi diákok bevonása.... Teljes cikk
Hatodik kiadásához érkezett az Emberi erőforrás menedzsment kézikönyv.