kapubanner for mobile

32 cikk a(z) munkavállalói élmény címkével - 1. oldal

Milyen az igazi emberközpontú munkahely?

3 hónapja Bár sok cég vallja magáról, hogy emberközpontú, legyen szó, akár az ügyfelekről vagy a munkavállalókról, és valószínűleg bizonyos folyamataik valóban azok, de ritka, hogy az üzleti döntéseket, esetleg a profitot is felülírhatja az emberközpontú szemlélet. Vagyis mit jelent igazi emberközpontú (Human Centric Organization) szervezetet létrehozni? Erről beszélt Jánosi Sándor, a Baker Hughes globális HR vezetője, a Business Coach Kft. által szervezett legutóbbi sHaRe program alkalmával. Teljes cikk...


Itt az okos HR: Mit hoz az AI a HR digitalizációban?

5 hónapja Tovább erősödik a HR folyamatok digitalizációja, a mesterséges intelligencia pedig innovációt hoz a HR informatika területén is. A gazdasági és munkaerőpiaci folyamatok következménye, hogy a költséghatékonyságra és a munkavállalói élményre egyaránt oda kell figyelnie a cégeknek, így az őket kiszolgáló megoldásoknak is. Megkérdeztük a HR informatikai piac jelentős szereplőit, ők hogy látják az idei történéseket és milyen trendekre, tendenciákra számítanak 2024-ben. Teljes cikk...


Itt a kompetencia alapú kiválasztás: az érzelmi intelligencia a középpontban

6 hónapja A munkaerőpiac gyorsan változik. A technológiai fejlődés, a gazdasági válságok és a társadalmi változások mind hatással vannak arra, hogy milyen készségek és kompetenciákra van szükség a jövőben. Az egyik legnagyobb kérdés, hogy hogyan lesznek jövőbiztosak a kollégák? Az EQ kiemelkedik a fontossági sorrendből. Többek között ez derült ki, a HVG Future of Recruitment konferencián, ahol nem maradhatott ki a Z generáció toborzása és a munkavállalói élmény sem a témák közül. Teljes cikk...


Együttműködés, őszinteség és az elmaradhatatlan AI - így építsd a munkáltatói márkát

7 hónapja A HR és a marketing együttműködése, a valóságnak megfelelő, vonzó bemutatás és a legújabb technológiák bevetése – ezeket a kulcsfontosságú elemeket hangsúlyozták a munkáltatói márkaépítés legújabb tendenciáit bemutató szakemberek a HR Festen. Teljes cikk...


Milyen is az az élménymunkahely? Itt a titok, hol érzik magukat jól a dolgozók

9 hónapja Gyakran felbukkannak a HR-es kommunikációban a munkavállalói élmény, a munkahelyi élmény fogalmak. Mi is ez pontosan? Csocsóasztal? Jó csapat? Izgalmas feladatok? Trendi iroda? Vagy csak egy üres szlogen a hirdetésben, hogy érkezzenek a pályázók? Papp Tamás István az élménymunkahely fogalmának eredt utána. Teljes cikk...


Így érzik magukat a munkavállalók 2023-ban: 10-ből 6-an csendes felmondók

9 hónapja A Gallup idén is elkészítette globális munkavállalói elégedettségfelmérését 160 országban. Az általános javulás ellenére továbbra is igaz, hogy a többség világszinten - 59% vagyis 10-ből 6 munkavállaló - vagy nem elkötelezett, vagy a quiet quitter kategóriába tartozik, mert nem kapja meg a munkáltatójától azt, ami elégedetté és elkötelezetté tenné. Az alkalmazottak azt is elárulták, min kellene változtatni. Teljes cikk...


Személyre szabott dolgozói élmény vs. egyszerűsítés: hogyan férnek meg egymás mellett? - Belley Éva, a Deutsche Telekom IT Solutions új HR vezetője

12 hónapja Belley Éva 2023. januárjában lett a DT-ITS HR igazgatója, de összességében már 15 éve dolgozik a cégnél és jogelődjénél különböző pozíciókban. 100 fős HR-es csapatért és 5500 munkavállalóért felel. Tavaly 1100 fővel bővült a cég. HR vezetőként a dolgozói élményt, az adatalapú döntéseket tartja fókuszterületeknek. Teljes cikk...


HR Trendek 2023

1 éve Az elmúlt évek tapasztalatából kiindulva, 2023 is tartogat majd kihívásokat a HR vezetők és csapataik számára. Az infláció, a gazdasági válság és ezek következményei 2023-ban is meghatározói lesznek a vállalatok működésének. A változáskezelés, a rugalmas alkalmazkodás, agilitás továbbra is alapvető, szükséges készségek lesznek a HR szakmában. 5 tényező, amire a HR-nek ebben az évben koncentrálnia kell. Teljes cikk...


Onboarding: stratégiai, részletes és precíz

2 éve Az onboarding folyamat nem lehet rögtönzés. Már csak azért sem, mert a beillesztés akkor kezdődik, amikor a leendő munkatárs először találkozik a szervezettel: amikor megpillantja az álláshirdetést, vagy válaszol egy LinkedIn megkeresésre és általában az első év végéig tart. A Karrier Intézet cikksorozatának harmadik része a gyakorlati tudnivalókkal foglalkozik. Teljes cikk...


Onboarding: a megtartás receptjének titkos összetevője

2 éve Vége a hosszú toborzási és kiválasztási folyamatnak, a jelölt aláírta a szerződést, fellélegezhet a leendő vezetője és a HR-es. Most már nincs más hátra, mint beléptetni és kezdhet is dolgozni… Mi baj lehetne? A Karrier Intézet háromrészes cikksorozatában, tippeket kaphatnak arra, hogy hogyan lehet elérni, hogy tényleg hosszú legyen a friss munkaviszony. Teljes cikk...


Engagement avagy elkötelezés, megtartás

2 éve A munkavállalók több mint fele úgy érzi, nem becsülik meg a munkahelyén. Mindössze harmaduk végzi azt a munkát, amiben igazán jó. A munkaerő megtartása a jelenlegi munkaerő-piaci helyzetben az egyik legfontosabb feladata a vállalti vezetőknek és a HR-nek egyaránt. Ugyanakkor az egyik legnehezebb is, hiszen komoly verseny zajlik a munkavállalókért. Ezért a sikeres működés alapvető kérdése lett az engagement. Teljes cikk...


Így látták a HR vezetők 2021-et - Dobos-Horváth Krisztina, SAP

2 éve Rugalmas munkavégzés, amely vezetői kihívásokat és a szervezeti kultúra változását hozhatja magával. Növekedés virtuális interjúkkal és integrációval. Dobos-Horváth Krisztina, az SAP Hungary HR vezetője értékelte az elmúlt évet, és elmondta várakozásait 2022-re vonatkozóan. Teljes cikk...


A humán élmény mindent visz - a munka világa a Covid után

3 éve A pandémiás helyzet az utolsó jel volt a vállalatoknak, hogy itt az idő a digitalizációra. A HR szerepe felértékelődött, stratégiaivá vált, a régi munka világa teljesen nem tér vissza - hangzott el a SAP Human Experience Summit regionális HR csúcstalálkozóján. Beszéltünk Sabrina Dick-kel, a szoftvercég kelet-közép-európai regionális HR igazgatójával és megosztunk néhány érdekes gondolatot a konferenciáról, amelynek előadásai utólag is megnézhetőek. Teljes cikk...


Jutalmat és online élményt! - így zárd az évet a munkahelyen

3 éve A karácsony előtti időszak munkahelyi kezelése az egyik legnagyobb humán fókuszú kihívás az évben - a pandémiától függetlenül is. Nagy a munkahajrá, sok a stresszfaktor és idén még egy sor korlátozással is együtt kell élni. Miként lehet ebből kihozni a maximumot, hogy januárban egy motivált, jókedvű csapattal kezdjük az évet? Papp Tamás István HR szakember írása. Teljes cikk...


Hol tart most a munkavállalói élmény? - itt a friss kutatás

4 éve A legtöbb vállalat a következő egy évben vezetői képzésekbe fektet, második helyen az új technológia bevezetése, harmadikon az ingatlan méretének módosítása - derül ki a Kincentric kutatásából. Teljes cikk...


Munkavállalói helyett humán élmény

4 éve Úgy tűnik újabb fogalom jelenik meg a HR egén, a munkavállalói élmény helyett a humán élmény menedzsment, ami a korábbinál is nagyobbat „markol”. Legalábbis ez volt az egyik fogalom, ami uralta az SAP globális konferenciáját, a SAPPHIRE NOW Reimagined-et, ami a járvány miatt online zajlott. Teljes cikk...


Aki válaszol: Endrei-Kiss Judit

4 éve HR Szubjektív rovatunkban Endrei-Kiss Judit, a Telenor Magyarország HR vezérigazható-helyettese kérdez, miután válaszolt Branyiczki Imre, az EPAM Systems Kft. HR igazgatója kérdésére: „A Telenor Magyarországnál mik azok a dolgok, amikre a legbüszkébbek a fenntarthatóság, a munkavállalói jól-lét és a munkavállalói élmény fejlesztése szempontjából?” Teljes cikk...


Élményadatok segítik a munkáltatókat a munkavállalói élmény javításában

5 éve A HR legaktuálisabb kihívásairól, az agilis szervezeti átalakulásról, a változásmenedzsmentről és a munkavállalói élmény fejlesztéséről szólt az SAP éves siófoki konferenciájának HR szekciója, a HR NOW. Többek között választ kapunk arra, hogy mivel járulnak hozzá az élményadatok ahhoz, hogy reális képünk legyen arról, mit is gondolnak a munkavállalók a munkahelyükről. Első rész. Teljes cikk...


Csak a cégek ötöde számára stratégiai fontosságú a munkavállalói élmény

5 éve 23 millió dolgozó munkavállalói élményét vizsgálta világszerte a Kincentric a második, 2019-ben indított #dolgozniélmény kutatásában. Itthon 19 iparág 126 vállalatán keresztül, összesen 300 000 dolgozó munkavállalói élményéről nyilatkoztak a cég- és HR vezetők. A kutatásból kiderült: bár a cégvezetés szerint is fontos az, hogyan érzik magukat a kollégák, és tudják, hogy a munkavállalói élmény fejlesztése javítja az üzleti eredményeket is, itthon a cégeknek mégis kevesebb, mint az ötöde rendelkezik erre nézve stratégiával. Teljes cikk...


/cimkek/munkavallaloi-elmeny.html