9 cikk a(z) munkavállalói élmény címkével:

Munkavállalói élménnyel a fluktuáció ellen

2 hónapja Napjainkban a munkaerőpiacon egyre élesebb a verseny a munkaadók között, a megfelelő végzettséggel, szaktudással és tapasztalattal rendelkező munkavállalók megszerzéséért, illetve egyre kiemeltebb szerepe van, a már a munkáltatók alkalmazásában lévő tehetségek megtartásának is. Teljes cikk...


Munkaerőhiány: Már a HR-szakma nagyjai szerint sincs remény?

5 hónapja Olvastam ezt a cikket még tavaly és elég pesszimistának érzem a HR-szakma legnagyobbjainak többségét. Hiszem, hogy megoldás is van, és hogy az ilyen szintű vezetők ezeket a megoldásokat látják, tudják, sőt a cikkben is említenek nagyon jó példákat. Mentoring, szervezett beilleszkedési segítség az új kollégáknak, anyagi támogatás nemcsak a fizetéssel, de a munkavállaló költségeinek figyelembevételével is. Innovatív céges környezet, mint vonzerő. Ezek nagyszerű dolgok. Legyünk tehát bizakodók. De… - veti fel a kérdést Jobangel a HR Blogon. Teljes cikk...


Vajon élményt jelenthet a munkahelyünk?

6 hónapja A XXI. század az élmény alapú cégeké. A mai felgyorsult és digitalizált világunkban a cégek zöme tudja, hogy nem elegendő egy terméket vagy szolgáltatást pusztán eladni, hanem ezzel együtt egy egyedi vásárlói élményt is biztosítani kell. Bármely márkára gondolunk, rögtön valamilyen élmény-érzelem jut eszünkbe, mely a márka iránti megítélésünk alapját adja. Ez alakítja ki a márkahűséget a fejünkben-mint fogyasztóban-, de mint munkavállaló is ugyanezzel a fejjel gondolkodunk, ha a munkahelyünkről van szó, nem? Teljes cikk...


Élményfókuszú HR: A munkavállalói élménytervezés rögös út, de el kell rajta indulni

8 hónapja A digitális világban a növekvő átláthatóság és a Y generáció egyre nagyobb befolyása miatt a munkavállalók produktív, élvezetes munkára vágynak. A Brandbook.hu szervezésében tartott Service Design Day 2018. c. rendezvény 3. szakterületi szekcióján az élményfókuszú HR gyakorlati megoldásait vitatták meg a kerekasztal-beszélgetés résztvevői. Teljes cikk...


A munkahely is „termék”, amihez márkát kell építeni

1 éve Hogyan is néz ki a jelenlegi munkaerőpiac? Hogyan tudnak a cégek hatékonyan munkáltatói márkát építeni annak érdekében, hogy megszerezzék és megtartsák a számukra értékes munkavállalókat, akikből egyre kevesebb áll szabadon rendelkezésre? Erről szólt a Márkaépítés a munkaerőpiacon című konferencia, előadásokkal, esettanulmányokkal, kerekasztal-beszélgetésekkel. Teljes cikk...


2018 a munkavállalói élmény éve

1 éve Az idei év a munkavállalói élmény éve a vállalkozásfejlesztők szerint. Az employer branding egyik alapeleme maga az iroda, most felmérés készült arról, hogy mitől lesz vonzó vagy épp elutasított egy munkakörnyezet. A kutatásból az derült ki, hogy a munkavállalóknak nincsenek elrugaszkodott igényei. Az egészséges, kényelmes iroda fontos, továbbá - elsősorban a fiatalabb generáció számára - a megfelelő technológiai felszereltség elengedhetetlen a hatékony munkavégzéshez. Teljes cikk...


Jönnek a nyugdíjas dolgozók? - Top 6 munkaerő-piaci trend 2017-ben

2 éve Komoly változás történt a munkaerőpiacon a múlt évben, a munkaerőhiány felborított minden eddig ismert piaci mozgást. Lassan már nem a munkavállalók versengenek az állásokért, sokkal inkább a munkaadók játszanak székfoglalóst a munkavállalóért. A Work Force munkaerő-kölcsönző és -közvetítő összegyűjtötte a 2017-es év legfontosabb munkaerő-piaci trendjeit, amelyek választ adhatnak arra a kérdésre is, hogy valójában mennyire erősödik a munkavállalók pozíciója. Teljes cikk...


Mik lesznek a meghatározó trendek a munka világában?

2 éve A munkavállalói élmény megteremtése, a toborzás-kiválasztás átalakuló trendjei határozták meg az elmúlt évet a tehetséges munkaerőért vívott küzdelemben. Vajon maradnak-e ezek a trendek idén is? - ezt latolgatja a Mindset pszichológiai szaklap. Teljes cikk...


Nem elég a legjobbnak lenni, annak is kell látszani

3 éve Számos hazai cég végeztet kutatásokat munkaerő-piaci pozíciójának felderítésére. Több száz munkahely nevezheti magát a legjobbnak valamilyen mérce szerint, reprezentatív kutatásra hivatkozva. Vajon hányan használták ki közülük az eredmény “reklámértékén” felüli bizonyított előnyeiket a munkaadói márkájuk építésében? Teljes cikk...