kapubanner for mobile

47 cikk a(z) PR címkével - 1. oldal

Az AI kiegészíti és nem helyettesíti a PR-t

2 éve Az ICCO, a világ legnagyobb pr-szervezete közzétette a mesterséges intelligencia etikus felhasználásának alapelveit Teljes cikk...


Fiatal PR-szakembereknek hirdetnek versenyt

2 éve Harmincöt év alatti pr-szakemberek jelentkezhetnek a Magyar PR Szövetség versenyére, amely a Next Generation PR World Cup selejtezője. Teljes cikk...


Októberben rendezik az ICCO Next Generation verseny hazai selejtezőjét

3 éve Idén is megmérettethetik magukat az ICCO nemzetközi kommunikációs tanácsadó szervezet által meghirdetett globális PR versenyen a fiatal PR-szakemberek. Teljes cikk...


Akkor válts karriert, amikor megérzed, hogy ezt akarod csinálni: Brezina Kinga NIA oktató

3 éve Ne akkor kezdjünk állást keresni vagy egy vállalkozást felépíteni, amikor nagy a baj. Hanem akkor, amikor megjelenik egy gyomor tájéki jó érzés valamivel kapcsolatban, akkor afelé kell elmenni - vallja Brezina Kinga, aki kommunikációs pályáját hagyta ott és NIA oktatóként építette fel magát. Hadobás Bernadettnek a Karrierváltás & Sabbatical podcastban beszél váltásáról és azt is elmondja, mi az a NIA, a harcművészetekből, a táncokból és relaxációs technikákból merítő mozgásforma. Teljes cikk...


Harmadával kevesebben dolgoznak a PR-ban

4 éve A koronavírus-járvány nem hatott jól a PR-iparra Magyarországon: az ágazat árbevétele az előző évi 64 milliárd forintról 48 milliárd forintra esett 2020-ban, az adózott eredmény azonban nem csökkent, míg a szektorban foglalkoztatottak száma több mint 27 százalékkal mérséklődött - derül ki a Magyar Public Relations Szövetség 30. évfordulója alkalmából kiadott PR Trendriport Magyarország 2021 című kiadványból. Teljes cikk...


Nemzetközi tehetségkutató verseny indul a PR-szakmában

4 éve Az ICCO nemzetközi kommunikációs tanácsadó szervezet új, globális versenyt indít 35 év alatti PR-szakemberek számára, amelynek magyarországi selejtezőjét az MPRSZ bonyolítja le. Teljes cikk...


A hiteltörlesztési moratórium vállalkozássegítő hatása számokban

5 éve Múlt hét szerdán jelentette be Orbán Viktor a hiteltörlesztési moratóriumot, amelyet szinte azonnal követett a hozzá kapcsolódó kormányrendelet kihirdetése is. Az elérhető MNB statisztika alapján ez mintegy 8.300 milliárd forint banki hitelre terjedhet ki a Kormányrendelet értelmezésétől függően. Az OPTEN elemezte, hogy mely szektorokra hogyan hat a könnyítés. Teljes cikk...


Viharkárok: a beázástól, a villámcsapástól és a jégveréstől tartunk leginkább

7 éve Videós kárrendezéssel gyorsítja folyamatait az Union Biztosító Teljes cikk...


Online eszközökkel a HR sikereiért?! Most akkor marketinges vagy, vagy HR-es?

7 éve Van employer branding stratégája a cégnek, ahol dolgozik? Meghatározták már a vállalati Facebook oldal kommunikációs irányait? Van saját karrieroldaluk, amit rendszeresen látnák el újabb és újabb tartalmakkal? A marketing és HR között gördülékeny kommunikáció és szerep leosztás alakult ki a munkáltatói márkaépítést célzó kampányok hatékony menedzselése érdekében? Nem? Akkor van egy jó és egy rossz hírünk. Teljes cikk...


Egy cég kapta az összes állami PR-munkát

7 éve Egyetemek, légiirányítók, a MÁV és a Puskás Stadion kommunikációs feladatait is ugyanaz a reklámügynökség végezheti el, miután teljesen monopolizálódott az állami kommunikációs közbeszerzések piaca: két korábbi, kormány által preferáltcég pixisből való kiejtése után a PR-feladatok elvégzésére egyetlen céget talál alkalmasnak az állam. Teljes cikk...


Házon belülről érkezik az Avantgarde új PR igazgatója

7 éve PR igazgatóként irányítja tovább Tengelits András az Avantgarde account csapatának munkáját - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...


Hogyan induljon el egy pályakezdő a kommunikációs szakmában?

8 éve Milyen tudás és képességek jelentenek előnyt az új munkaerő kiválasztásánál? - tették fel a kérdést kommunikációs szakembereknek az Independent Media Center által szervezett kerekasztal beszélgetésen, amelyről a media20.blog.hu számolt be. Teljes cikk...


Új operatív igazgató az LWp Kommunikáció élén

9 éve Tóth Veronika operatív igazgatóként csatlakozott az LWp Kommunikáció csapatához. Az új vezető feladata az ügynökség szakmai és operatív irányítása lesz. Az ügynökség új vezetője, az AVON vállalatától érkezik, ahol régiós vezetőként irányította négy ország marketingkommunikációs csapatát. Teljes cikk...


Columbo módszereivel kell toborozni

11 éve A toborzás nem más mint PR, és olyan nincs, hogy nincs jelölt. Ezzel a két megállapítással, valamint a cím kijelentésével lehetne talán összegezni Tokár Péter, a Tesk ügyvezetőjének a tökéletes toborzásról és kiválasztásról szóló előadását. Elmúltak azok az idők, amikor egy, az újságban elhelyezett álláshirdetéssel meg lehetett találni a kívánt munkaerőt. Ma már a vállalatnak önmagát kell népszerűsíteni és nyomozókat megszégyenítő eszközökkel kell felkutatnia a megfelelő jelentkezőket. De vajon hogyan? Teljes cikk...


Jön a Nemzeti Kommunikációs Hivatal

11 éve Október 10-én indul a Nemzeti Kommunikációs Hivatal, amellyel központosítják az állami szervek kommunikációs, pr- és reklámfeladatait. Teljes cikk...


Gyakornoki programot indít a MAKSZ PR-szekciója

11 éve Tantermi képzést, mentori segítséget és az ügyfélkapcsolati munkában való részvételt ígér a leendő gyakornokoknak öt nagy kommunikációs ügynökség. Közleményük szerint a minőségi utánpótlás-nevelést szeretnék elősegíteni. Teljes cikk...


Központi kommunikációs hivatalt hoz létre a kormány

11 éve Az egységes, koordinált kormányzati kommunikáció érdekében központi kommunikációs hivatalt hoz létre a kormány. Az erről szóló kormányhatározat a Magyar Közlöny legfrissebb, pénteki számában jelent meg. Teljes cikk...


Így használjuk ki az ajánlás erejét

11 éve Van egy magyar mondás, mely szerint az öndicséret büdös – hagyjuk inkább, hogy mások ecseteljék, milyen jók vagyunk abban, amit csinálunk. Szakértőnk segít, hogy használjuk a referenciákat az online kommunikációban. Teljes cikk...


Még jelentkezhetnek az Európai Helyes Gyakorlat díjra

11 éve A vállalatok szeptember 12-éig jelentkezhetnek az Európai Helyes Gyakorlat díjra, amelyet a munkavédelmi szempontból példamutató cégek nyerhetnek el. Teljes cikk...


Új kommunikációs vezető az Avonnál

11 éve Végh-Kósa Anita 2014 májusától PR & Advertising Specialist-ként csatlakozott az Avon Magyarország csapatához. A kommunikációs szakember felelősségi körébe tartozik majd vállalat pr feladatainak irányítása, szorosan együttműködve a helyi ügynökségekkel – írja a cég közleménye. Teljes cikk...


Új marketing-, pr- és kommunikációs vezető a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara élén

11 éve Január végétől Fekete Zsanett tölti be a szervezeti átalakítást követően létrehozott Marketing-, PR- és Kommunikációs Igazgatóság vezetői pozícióját a Nemzeti Agrárgazdasági Kamaránál (NAK). Teljes cikk...


A Vaterától érkezett az Pole Position új vezetője

11 éve Komplex kommunikációs kampányokkal kívánja mostantól kiszolgálni ügyfeleit a Pole Position International digitális ügynökség, ezért idén már PR szolgáltatást is kínálnak ügyfeleiknek. Az újonnan alakult divíziót az eddig a Vatera (Allegro Group) PR-kommunikációs feladatait ellátó Bakonyi Attila vezeti majd – áll a cég közleményében. Teljes cikk...


Alig ajándékoznak a cégek

12 éve Erősen visszaestek az ajándékozásban érdekelt vállalatok karácsonyi megrendelései, és kisebb összegűek is lettek: a megkeresett cégek alig ötöde ajándékoz karácsonykor, míg 10 éve még kétszer ennyi cég költött reklámajándékra. Teljes cikk...


Új operatív igazgató a Young and Partnersnél

12 éve Benyó Zsuzsannát nevezték ki a Young and Partners kommunikációs ügynökség operatív vezetőjévé szeptembertől - tudtuk meg a cég a lapunkhoz eljuttatott sajtóközleményéből. Teljes cikk...


Belső kommunikáció - a kedves mostohagyerek

12 éve A belső kommunikáció ma is mostohagyerek. Egyes vállalatoknál a HR-hez tartozik, másutt a vállalati kommunikáció része, nincs valódi otthona. Egyáltalán szempont-e, hogy hol a helye, amikor stratégiai szinten van rá szükség? Cikkünkből kiderül, milyen változást hoztak ebből a szempontból az elmúlt évek, és mire kell figyelnie, hogyan kell fejlődnie a cégeknek. Teljes cikk...


PR kutató központ jön létre

12 éve Ma már egyre több vállalkozás ismeri fel a jó hírnév védelmét és a társadalmi kapcsolatok erősítését szolgáló szervezett kommunikációs tevékenység, a pr jelentőségét. Éppen ezért jön létre a Public Relations Kutató- és Szolgáltató Központ, áll a központot létrehozó cég közleményében. Teljes cikk...


Sokat keresnek a kommentek törlésére specializálódott cégek

13 éve Számos online PR-cég jelentős összegeket hajt be abból Kínában, hogy a vállalati ügyfeleiket érintő negatív tartalmakat törlik a világhálóról és őket kedvező színben feltüntető tartalmakat helyeznek el helyette - hívta fel a figyelmet a fogyasztók világnapja (csütörtök) alkalmából több kínai újság is a héten. Teljes cikk...


Koncentrálódik a PR-szakma

14 éve A gazdasági válság nyomán tisztul és koncentrálódik a PR-rel, kommunikációval foglalkozó cégek piaca: az Opten adatai szerint tavaly decemberben csaknem 5 százalékkal kevesebb ilyen főtevékenységgel bejelentett társaság működött Magyarországon mint a megelőző évben, a foglalkoztatottak száma viszont emelkedett. Teljes cikk...


A dolgozók véleménye a legjobb reklám a cégnek

15 éve Míg öt-tíz évvel ezelőtt a marketing mostohagyermeke volt a belső PR, addig mára a hatékony belső kommunikáció, azon belül pedig a munkaerő-megtartás egyik fő eszközévé nőtte ki magát. Ehhez hozzájárult a külső környezet változása, valamint az új informatikai eszközökben rejlő lehetőségek is. Teljes cikk...


Új vezető a Toyota Magyarországnál

15 éve Varga Péter vezeti a Toyota átalakult termékkommunikációját összefogó osztályát, tudta meg a Világgazdaság. Teljes cikk...


Kommunikációs diplomával szinte lehetetlen elhelyezkedni

15 éve Évente több ezer fiatal szerez kommunikációs diplomát, a végzősök azonban csak nehezen tudnak elhelyezkedni a szakmában: a piac ugyanis telített. Ám nemcsak a kezdet nehéz, a magasabb pozícióért is keményen meg kell küzdeni - írja a Népszabadság. Teljes cikk...


Új PR vezető a Magyar Telekomnál

15 éve 2010. február 26-ától Györke Orsolyát nevezték ki a Magyar Telekom Csoport új PR és márkamenedzsment osztályvezetőjévé. Teljes cikk...


PR vezetőt nevezett ki az E.ON

16 éve Kutas István lett a magyarországi E.ON érdekeltségek médiakapcsolati és PR vezetője. A kinevezést az E.ON Hungária Zrt. platform 2009. februári létrehozása előzte meg, amely új, egységes kommunikációs szervezetet kialakítását is maga után vonta. Teljes cikk...


Válságban még nagyobb szerepe van a marketingnek

16 éve A reklámpiac várhatóan zsugorodni fog, ami különösen az elmúlt évek, évtizedek folyamatos növekedése miatt lesz fájdalmas az összes szereplő számára. Előtérbe kerül a PR és az online megjelenés, de a direkt marketingnek is jók a kilátásai. A hirdető cégek egy luxust azonban biztosan nem engedhetnek meg maguknak: hogy leálljanak. Teljes cikk...


Nemzetközi PR-hálózat magyar igazgatótanácsi taggal

16 éve R. Nagy András, a Próbakő Kommunikáció ügyvezetője a Worldcom PR Group EMEA régiójának legfiatalabb és egyetlen kelet-európai igazgatótanácsi tagja, áll a lapunknak eljuttatott sajtóanyagban. Teljes cikk...


Kibővül a Magyar Public Relations Szövetség CSR média pályázata

17 éve Kibővül a Magyar Public Relations Szövetség által az újságírók számára kiírt CSR Média pályázat. Az Egészséges Településekért Alapítvány a kistelepüléseken működő sajtótermékek számára ajánlott fel díjakat - áll a lapunknak eljuttatott közleményben. Teljes cikk...


Imre Loránd Balázst nevezték ki az East Side Consulting budapesti irodájának élére

17 éve Megnyitotta budapesti irodáját a németországi illetőségű, tizenegy - főként kelet-európai - külképviselettel rendelkező kommunikációs ügynökség, az East Side Consulting Gmbh. A magyar piacon több éve működő ügynökség budapesti irodájának vezetésére, illetve magyarországi ügyfelei képviseletére Imre Loránd Balázst választották ki - áll a lapunknak eljuttatott közleményben. Teljes cikk...


PR guru tartott előadást a BKF hetedik születésnapján

17 éve A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolán Rózsa Gyöngyi, a Miniszterelnöki Hivatal PR igazgatója tartott előadást a több mint 100 fős hallgatóságnak. A PR igazgató szerint a szakma elsajátításának legfontosabb eszköze a gyakorlat. Teljes cikk...


A vállalati márka támogatása, mint stratégiai HR-feladat

17 éve A vállalat azonosítására, értékrendjének közvetítésére a vállalati márka szolgál. Minden cégnek van saját elképzelése arról, hogy milyen szerepet tölt be a piacon, a társadalomban, hogy milyen fogyasztói igényeket elégít ki. A vállalati márkát a szervezet filozófiája, műszaki, technikai fejlettsége, termékeinek imázsa, kultúrája, humánpolitikája, kommunikációja határozza meg. Teljes cikk...


Frissült a Ferling PR vezetése

17 éve Újabb fiatalokat igazolt csapatába az év elején a Ferling PR. Markó Ildikó és Knausz Beáta ügyfélkapcsolati aszisztensként kapcsolódott be az ügynökség munkájába, amelynél korábban szakmai gyakorlatukat is töltötték. Teljes cikk...


PR-szakértő szakirányú továbbképzési szak a BDF-en

18 éve PR-szakértő szakirányú továbbképzési szakot indít a szombathelyi Berzsenyi Dániel Főiskola Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszéke, melyre december 15-ig lehet jelentkezni. Teljes cikk...


A PR, mint a HR új területe

18 éve Nem csak a HR- és a PR-vezetői poszt összevonása és más költségcsökkentő okok indokolják, hogy az emberierőforrás-gazdálkodás területén dolgozók felelőssége egyre nagyobb a munkaadói imázs kialakításában, illetve növelésében. De mi köze egymáshoz a HR-nek és a PR-nak? Teljes cikk...


A márka a vállalati célok teljesítésében ösztönzi a dolgozókat

18 éve Sok nagyvállalat alkalmazza a vállalati márkastratégia módszerét, hogy minőségi munkaerőhöz jusson, és azt meg is tartsa - derül ki "A márka szerepe a toborzásban" című tanulmányból, amelyet a The Conference Board ipari tanácsadó szervezet jelentetett meg 2001-ben. Teljes cikk...


Hogyan erősíthetjük a vállalati márkát?

18 éve Akkor hoztuk létre a márkakultúrát, ha a szervezet minden munkatársa "a márka én vagyok" szellemében gondolkodik és cselekszik. Ahhoz, hogy ezt elérjük, először szerezzünk alapos ismereteket a márkákról, márkaépítésről, a vállalat márkastratégiájáról, marketingkommunikációjáról és reklámtevékenységéről. Teljes cikk...


Nem leányálom a szóvivői munka

18 éve Az utóbbi hetekben reflektorfénybe került a szóvivői szakma főként Demcsák Zsuzsa kormányszóvivői posztra való felkérése, majd visszalépése ürügyén. Szóvivők nem csupán a közszférában, hanem a vállalatoknál is dolgoznak. Két céges szóvivőt kérdeztünk munkájuk nehézségeiről, kihívásairól, egy átlagos vagy átlag feletti munkanapjukról. Amint kiderül: a szóvivőség jó előiskolája az újságírói munka. Teljes cikk...