További cikkek
A hiányzó láncszem, avagy a híd a tréning és az üzleti eredmények között

Szinte már mindenki tudja, hogy egy tréningtől nem várhatunk nagy változást az üzleti eredményekben. Könnyen igazolható ez, ha megnézzük azt... Teljes cikk

Más viselkedéssel könnyebben el lehet érni az üzleti célokat

A tréningnek különböző szerepet szánnak a HR szakemberek és üzleti vezetők: tekintik motivációs eszköznek, megtartást segítő eszköznek vagy... Teljes cikk

Michelin-csillagos tréningek, avagy mitől lesz egy fejlesztés kiváló?

Michelin-csillagos tréningek, avagy mitől lesz egy fejlesztés kiváló? A Michelin-csillag elnyeréséhez az éttermeknek öt kategóriában kell kiváló... Teljes cikk

Így építsük be a tanultakat a szervezetbe

A mai munkaerőhiányos Magyarországon az elkötelezett, jól teljesítő munkatársak megtartása kulcsfontosságú. A megfelelő ember megtalálása... Teljes cikk

A négy leghatékonyabb vezetői stílus

Munkahelyi légkör, empátia, érzelmileg intelligens vezető. Ezek a fogalmak egyre gyakrabban válnak központi szereplővé a jó munkahelyekről,... Teljes cikk

Hírek RSS-ben