Egyre érdekesebb ötletekkel rukkolnak elő a tréningszervező cégek, hogy azoknak a vállalatoknak az érdeklődését is felkeltsék, amelyek a tantermi programokat már unják. Az mfor.hu által megkérdezett szakértők szerint a cégek körében egyértelműen eltolódott a kereslet az élményszerű tréningek irányába, amelyek szólhatnak filmforgatásról, falmászásról, lovaglásról vagy akár szimulációs gyakorlatokat is jelenthetnek.
Bár a megrendelők még tanulják, hogyan érdemes trénercéget és képzést választani az ágazat lassan fellendülőben van Magyarországon. A szakemberek szerint sokan még mindig a tréningcím alapján döntenek, de az állandó slágerképzések - csapatépítő és kommunikációs foglalkozások - mellett lassan feljövőben vannak a szakmai tréningek is.
Az elmúlt évben kommunikációs készségek fejlesztésére költöttek a legtöbbet a vállalatok, ezt követte az értékesítési ésa konfliktuskezelésre irányuló képzés - derül ki egy 2006. második felében végzett piackutatásból. A megkérdezett vállalatok több mint fele kizárólag készségfejlesztésre költ, szervezetfejlesztésre alig áldoznak.
Az előző interjúban a hagyományos 360 fokos felmérések újragondolását vettük elő, és beszéltünk az egyik gyenge pontjáról a... Teljes cikk
A mai gyorsan változó üzleti környezetben a vállalatok számára a jövőállóság elérése kulcsfontosságú. Azonban a versenyképesség... Teljes cikk
Mit jelent? Hogyan lehet nyitottabbá válni az AI használatára? Mit jelent az etikus alkalmazás? Erről kérdeztük Stremeny Gábort, a Develor... Teljes cikk
A nők rendelkeznek azokkal a kritikus kompetenciákkal, amelyek elengedhetetlenek abban a korban, amikor a vezetők feladata elsősorban az érzelmek... Teljes cikk
A mesterséges intelligencia (AI) már nem a jövő technológiája, hanem a jelen valósága. Mégis, sok szervezet találkozik ellenállással és... Teljes cikk