Olvasgatva a HR Portál Employer Branding rovatának írásait, nagyon hamar levonható a következtetés: ez egy egészen új szakma, sok tévhittel és félreértéssel. Egy valami azonban teljesen világos: employer branding az, amit az új munkavállaló mesél a munkába állásának másnapján a barátainak. Így az employer branding egyik fontos (ha nem a legfontosabb) eleme a munkavállalók megbecsülése. Nem a fizetés nagyságára gondolok, hanem például a munkakörülményekre, a munkahelyek, munkaállomások egészséges kialakítására.
Manapság egyre többet hallani arról, hogy a hagyományos, passzív ülés miképpen teszi tönkre egészségünket, és hogy az ülőmunka olyan népbetegségeket okoz, melyek bátran nevezhetők generációs problémának is. Arról azonban már kevesebb szó esik, hogy mi a megoldás, illetve hogy mi is az az aktív ülés, és miért jó. Cikkünk első részében a passzív, hagyományos ülés hátrányairól írtunk, most következő írásunkban pedig ajánlunk megoldásokat a problémára.
Idén január 1-jétől két fontosabb változás is volt a Munka törvénykönyvében a szabadságok terén: tíz napra emelték a gyermekük születése... Teljes cikk
Világszerte egyre több vállalat vezet be olyan juttatásokat, amelyek a középkorú munkavállalók egészségével és életmódjával kapcsolatos... Teljes cikk
A munkavállalói igények növekedése és az ehhez felzárkózó jogalkotási trend miatt a cégeknek fel kell készülni a rugalmas foglalkoztatás... Teljes cikk
A nyaranta jelentkező szélsőségesen forró időjárás számos országban okoz nehézségeket az emberek mindennapjaiban. A sokakat kínzó kánikula a... Teljes cikk
Vajon manapság mekkora szerepe, súlya van önmeghatározásunkban a munkának? Abban, ahogy magunkról gondolkodunk, csökkent-e a munka jelentősége az... Teljes cikk
Hatodik kiadásához érkezett az Emberi erőforrás menedzsment kézikönyv.