Olvasgatva a HR Portál Employer Branding rovatának írásait, nagyon hamar levonható a következtetés: ez egy egészen új szakma, sok tévhittel és félreértéssel. Egy valami azonban teljesen világos: employer branding az, amit az új munkavállaló mesél a munkába állásának másnapján a barátainak. Így az employer branding egyik fontos (ha nem a legfontosabb) eleme a munkavállalók megbecsülése. Nem a fizetés nagyságára gondolok, hanem például a munkakörülményekre, a munkahelyek, munkaállomások egészséges kialakítására.
Manapság egyre többet hallani arról, hogy a hagyományos, passzív ülés miképpen teszi tönkre egészségünket, és hogy az ülőmunka olyan népbetegségeket okoz, melyek bátran nevezhetők generációs problémának is. Arról azonban már kevesebb szó esik, hogy mi a megoldás, illetve hogy mi is az az aktív ülés, és miért jó. Cikkünk első részében a passzív, hagyományos ülés hátrányairól írtunk, most következő írásunkban pedig ajánlunk megoldásokat a problémára.
Egy friss kutatás több mint 140 cég részvételével vizsgálta a négynapos munkahét hatásait, amely során a dolgozók fizetéscsökkentés nélkül... Teljes cikk
Az indiai IT-óriás, az Infosys új automatizált HR-rendszere figyelmeztető e-maileket küld azoknak a munkavállalóknak, akik napi 9 óra 15 percnél... Teljes cikk
A munka utáni teljes kikapcsolódás sokak számára kihívás. Kutatások szerint azonban nemcsak a munka elfelejtése, hanem a pozitív munkatapasztalatok... Teljes cikk
Japánban még mindig életeket követel a munkakultúra: egy 26 éves orvos 100 nap megállás nélküli munka után halt meg. Bár a „karoshi” – a... Teljes cikk
Emelkedik a családi adókedvezmény mértéke, de más jelentős jogszabályi változások is hatályba lépnek július 1-jétől, amik közvetlenül érintik... Teljes cikk