Olvasgatva a HR Portál Employer Branding rovatának írásait, nagyon hamar levonható a következtetés: ez egy egészen új szakma, sok tévhittel és félreértéssel. Egy valami azonban teljesen világos: employer branding az, amit az új munkavállaló mesél a munkába állásának másnapján a barátainak. Így az employer branding egyik fontos (ha nem a legfontosabb) eleme a munkavállalók megbecsülése. Nem a fizetés nagyságára gondolok, hanem például a munkakörülményekre, a munkahelyek, munkaállomások egészséges kialakítására.
Manapság egyre többet hallani arról, hogy a hagyományos, passzív ülés miképpen teszi tönkre egészségünket, és hogy az ülőmunka olyan népbetegségeket okoz, melyek bátran nevezhetők generációs problémának is. Arról azonban már kevesebb szó esik, hogy mi a megoldás, illetve hogy mi is az az aktív ülés, és miért jó. Cikkünk első részében a passzív, hagyományos ülés hátrányairól írtunk, most következő írásunkban pedig ajánlunk megoldásokat a problémára.
Kulcsszerepet játszhatnak a munkahelyi barátságok a dolgozók elégedettségében, mentális egészségében, elkötelezettségében. Ötből négy... Teljes cikk
A munkahely nem mindenki számára jelent kiteljesedést, a siker és a fejlődés helyszínét. A munkahelyi abúzus – legyen az mobbing, pszichoterror,... Teljes cikk
A huszonévesek 38 százaléka jelenleg "életközepi válságot" él át – írja egy friss tanulmány eredményei nyomán a New York Post. Teljes cikk
A.G. 16 fős nemzetközi csapatot vezet egy multinacionális cég Learning Services terület egyik csapatvezetőjeként. Csapatának tagjai Magyarországon és... Teljes cikk
Reprezentatív országos kutatásban mérte fel a munkahelyi jóllétet a CIB Bank a Pulzus kutatócéggel és a Mélylevegő Projekttel együttműködve. A... Teljes cikk