Bár a megrendelők még tanulják, hogyan érdemes trénercéget és képzést választani az ágazat lassan fellendülőben van Magyarországon. A szakemberek szerint sokan még mindig a tréningcím alapján döntenek, de az állandó slágerképzések - csapatépítő és kommunikációs foglalkozások - mellett lassan feljövőben vannak a szakmai tréningek is.
Az elmúlt évben kommunikációs készségek fejlesztésére költöttek a legtöbbet a vállalatok, ezt követte az értékesítési ésa konfliktuskezelésre irányuló képzés - derül ki egy 2006. második felében végzett piackutatásból. A megkérdezett vállalatok több mint fele kizárólag készségfejlesztésre költ, szervezetfejlesztésre alig áldoznak.
Lényege röviden, hogy a munkakörök és pozíciók helyett a működéshez szükséges készségekre alapoznak, a munkavállalók kiválasztása, a... Teljes cikk
A hazai versenypályán többre lehetünk képesek, ha tudunk, ha tanulunk, ha az adatok mellé fantáziálunk, álmodozunk, varázsolunk - mondja Csermely... Teljes cikk
Bár az AI egyre több munkát képes elvégezni, nem minden iparág reagál egyformán a technológiai változásokra. A World Economic Forum adatai szerint a... Teljes cikk
Mindannyian halljuk a panaszt a munkaerőpiacon: a Z generációt nehéz megszólítani, a motivációjukat megtalálni, a lojalitásukat elnyerni. De mi van... Teljes cikk