Neten cserkészi be a diákokat a Fürge diák

A diákmunka-szervezéssel foglalkozó Fürge Diák nyár végétől interaktív PR és keresőmarketing eszközökkel is toborozza a fiatal munkavállalókat. Mivel a diákok zömében az interneten keresnek munkát, ezért az Arcus PR interaktív PR, az Arcus Search pedig keresőmarketing kampánnyal segíti az iskolaszövetkezetet.

30 milliárdos a diákmunka hazai piaca

Évente 20-30 milliárd forintos forgalmat bonyolít le az országban működő mintegy 15 iskolaszövetkezet. Magyarországon becslések szerint évente 100-150 ezer diák keresi fel ezeket az intézményeket, hogy így egészítse ki jövedelmét - írja a Napi Gazdaság.

    További cikkek
    Megbecsült diák munkavállalók, piaci bérekért

    Ma már a cégek jelentős része is másként áll a diák munkavállalókhoz, mint korábban, és a diákok is tudatosabbak a munka megválasztása során.... Teljes cikk

    Így éri meg diáknak és munkáltatónak egyaránt

    Közeleg a vizsgaidőszak vége, ami minden évben a diákok tömeges megjelenését eredményezi a iskolaszövetkezetek irodájában. Nem csak a diákoknak... Teljes cikk

    Nyári munka: miért jó a munkaadónak, mit vár a diák?

    A tanév végének közeledtével, a nyári szünet előtt máris érezhetően nőtt a munkát kereső diákok száma. Azok a fiatalok, akik nyáron dolgozni... Teljes cikk

    Hét tipp, hogy az egynyári kalandból több legyen

    Harminc vagy negyven évvel ezelőtt a diákmunka alatt azt értettük, hogy míg az osztálytársak a strandon süttették magukat, addig az egy hónapos... Teljes cikk

    Hogyan foglalkoztassunk nyáron diákokat - és miért?

    Az elmúlt években - sok más ágazat mellett - a diákmunkát szervező iskolaszövetkezeteket sem kímélte a munkaerőhiány: 2010-hez képest mostanra... Teljes cikk

    Hírek RSS-ben