
Mi jobb? és milyen lesz, amikor még jobb lesz? – erre koncentrál a megoldásközpontú brief coaching. Azaz egy egészen másfajta beszélgetésre hívja az ügyfeleket, leterel a szokásos, panasszal teli útról. A rövid coaching irányzata úgy született, hogy Amerikában egy családtámogató központban Steve de Shazer terapeutakánt dolgozott, ám munkája során soha nem lehetett biztos abban, hogy a hozzá betérő/irányított családok eljönnek-e a következő megbeszélt időpontban is. Ezért olyan módszert kellett kidolgoznia, amivel egyetlen óra alatt segíteni tud az embereknek. Így született meg a brief coaching egyszerű és lemeztelenített kérdéssora. Hiszen a coachingülés a káoszelmélet pillangója: megrezeg a szárnya, és nem lehet tudni mi történik egy-egy ülés után – még akkor is, ha láthatóan semmi nem történt a beszélgetés során, ami a megoldás felé vinne. Az ontológiai coac
Lényege röviden, hogy a munkakörök és pozíciók helyett a működéshez szükséges készségekre alapoznak, a munkavállalók kiválasztása, a... Teljes cikk
A hazai versenypályán többre lehetünk képesek, ha tudunk, ha tanulunk, ha az adatok mellé fantáziálunk, álmodozunk, varázsolunk - mondja Csermely... Teljes cikk
Bár az AI egyre több munkát képes elvégezni, nem minden iparág reagál egyformán a technológiai változásokra. A World Economic Forum adatai szerint a... Teljes cikk
Mindannyian halljuk a panaszt a munkaerőpiacon: a Z generációt nehéz megszólítani, a motivációjukat megtalálni, a lojalitásukat elnyerni. De mi van... Teljes cikk