
Új e-mail, jelez a telefon új üzenet, rá kell nézni egy breaking news hírre, a közösségi oldalon is jött egy értesítés, mellesleg dolgozni is kéne valamit... Vannak munkahelyek, ahol a közösségi oldalak használatát meg is tiltják a munkáltatók, ma azonban, amikor sok munkáltató azon keresztül is kommunikál, akár a cégről, akár céges közösségi felületeken a munkavállalókkal, így használatuk nehezen kiküszöbölhető. A figyelem pedig óhatatlanul terelődik, annyi helyen kell egyszerre jelen lenni, lehetőleg azonnal reagálni. Általában már a reggelt okoseszközünkkel „összenőve” indítjuk, és naponta 150-szer nézünk rá. De hogyan tudunk így bármiben is elmélyülni?
Nemrégiben egy HR-es cikkét tettem közzé erről a fajta interjúzásról, majd alig rá egy hétre egy mentoráltam pont találkozott is e „remek” módszerrel. Írt is egy beszámolót Jobangel HR Blogjába, ami élő tapasztalatokkal szolgál a módszer árnyoldalairól és nehézségeiről.
A globális bankok a következő három-öt évben akár 200 000 munkahelyet is megszüntethetnek, mivel a mesterséges intelligencia egyre inkább kiszorítja... Teljes cikk
Ma már nem kérdés, hogy a fejlett technológiák, köztük a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) alkalmazása fontos kitörési ponttá válik a... Teljes cikk
A mesterséges intelligencia (artificial intelligence, azaz AI) fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem társadalmi... Teljes cikk
A vállalatok és szervezetek világszerte évente 200 milliárd dollárt költenek kiberbiztonsági termékekre és szolgáltatásokra – de nagyon nehezen... Teljes cikk
Egy friss felmérés szerint a válaszadók 60%-a úgy látja, hogy a mesterséges intelligencia kulcsszerepet játszik a munka és a magánélet... Teljes cikk
Egy különleges üzleti könyv jelent meg a napokban Digitális sikertörténetek címmel.