Employer Branding sorozatunk következő témája egy nagyon fontos együttműködésről szól. Arról már ejtettünk szót, hogy a munkáltatói márkaépítés szakmai vezetése hazai és nemzetközi tekintetben is jellemzően a HR területnél van. A tartalom miatt ez nyilván nem véletlen, hiszen a HR kezében futnak össze a szálak a megoldandó HR kihívásokkal. (pl. nem találunk sales-eseket, fizikaiakat vagy akár nem tudjuk megtartani az Y-generációt, generációs ellentétek stb.) Így náluk jelentkezik először, hogy milyen elemek és folyamatok bevezetésére, fejlesztésére, optimalizálására volna szükség a sikeres munkáltatói márkaépítéshez.
Magyarország hosszas várakozás után, a 2023. május 25-én elfogadott Panasztörvénnyel (2023. évi XXV. törvény) teljesítette a bejelentő személyek... Teljes cikk
Sokféle élethelyzetben választják a sofőrködést azok, akik a BOLT-tal dolgoznak - sokan főtevékenységként, míg mások munka után, kiegészítő... Teljes cikk
300 helyre beküldött jelentkezésből 3 visszajelzés, jobb esetben 10-ből 2. Vajon mit gondolnak a pályázók, amikor ennyire nem törődnek velük a... Teljes cikk
A BT (British Telecommunications) hivatalosan is megnyitotta új irodáját Budapesten, amely a Kelenföldi vasútállomás közelében található, és a... Teljes cikk
A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) éves taggyűlésén 33 tagvállalat vehette át a „Megbízható Munkaadó 2023/24“ címet. A díjjal... Teljes cikk