
A Fjordox egy kitalált cég valós megjelenésekkel: honlappal, facebook oldallal és egy népszerűsítő videóval, amely vonzó munkakörnyezettel csábított fiatalokat egy business support center-be. Azt állította a projektben együtt dolgozó Aon Hewitt és a Colibri HR Solution, hogy a Fjordox Hungary egy norvég fakitermelő és feldolgozó vállalat budapesti szolgáltatóközpontja, vagyis adott volt, hogy sok fiatal elhiggye, létezik a cég és várja az álláskeresőket. Ez így történt, sokan elhitték.
A tempót a digitalizáció diktálja, és a tehetségek megtalálása és megtartása fontosabb mint valaha. A digitalizáció és az adatokból nyert... Teljes cikk
Legalább heti 1 nap home office mindenkinek elérhető. Az elmúlt két évben szinte nem volt példa próbaidő alatti felmondásra. Állásinterjút... Teljes cikk
Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a... Teljes cikk
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot, amelynek célja, hogy kiemelje a legjobb... Teljes cikk
A toborzási igények ugyan iparáganként eltérőek, a fluktuáció elleni küzdelem és a kulcsemberek megtartása közös pont. Idén is elkészült a... Teljes cikk
Egy különleges üzleti könyv jelent meg a napokban Digitális sikertörténetek címmel.