A munkavállaló a munkáltatói márka leghatékonyabb kommunikátora

Nemrég megjelent cikkünkben a munkáltatói márka építéséről, ebben a HR és a marketing együttműködésének szerepéről, a toborzásban valamint a munkaerő megtartásában betöltött funkciójáról szóltunk, a PR Szövetség által kiosztott Employer Branding Award kapcsán. A nyertesek közül a két nagyvállalat, a GE és a Generali képviselőjével interjút is készített a HR Portal a náluk működő gyakorlatokról. A GE képviseletében Bjorn E. Bergabo, a GE Global Operations Európáért felelős ügyvezető igazgatója válaszolt.

/employer_branding.html
További cikkek
A sofőrök számára fontos, hogy a maguk urai lehetnek - interjú dr. Sabjányi Lászlóval, a BOLT új ügyvezető igazgatójával

Sokféle élethelyzetben választják a sofőrködést azok, akik a BOLT-tal dolgoznak - sokan főtevékenységként, míg mások munka után, kiegészítő... Teljes cikk

A visszajelzés hatalma a munkáltatói márka megítélésében

300 helyre beküldött jelentkezésből 3 visszajelzés, jobb esetben 10-ből 2. Vajon mit gondolnak a pályázók, amikor ennyire nem törődnek velük a... Teljes cikk

Megnyílt a BT új irodája: nézzen be

A BT (British Telecommunications) hivatalosan is megnyitotta új irodáját Budapesten, amely a Kelenföldi vasútállomás közelében található, és a... Teljes cikk

Itt van 33 megbízható munkaadó: eredményt hirdetett a német-magyar kamara

A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) éves taggyűlésén 33 tagvállalat vehette át a „Megbízható Munkaadó 2023/24“ címet. A díjjal... Teljes cikk

Ilyen volt a HVG Állásbörze: képriportunk

A múlt héten szerdán és csütörtökön tartották a Papp László Budapest Sportarénában a legnagyobb hazai élő állásbörzét. 120 kiállító 3000... Teljes cikk

Hírek RSS-ben