Employer Branding sorozatunk következő témája egy nagyon fontos együttműködésről szól. Arról már ejtettünk szót, hogy a munkáltatói márkaépítés szakmai vezetése hazai és nemzetközi tekintetben is jellemzően a HR területnél van. A tartalom miatt ez nyilván nem véletlen, hiszen a HR kezében futnak össze a szálak a megoldandó HR kihívásokkal. (pl. nem találunk sales-eseket, fizikaiakat vagy akár nem tudjuk megtartani az Y-generációt, generációs ellentétek stb.) Így náluk jelentkezik először, hogy milyen elemek és folyamatok bevezetésére, fejlesztésére, optimalizálására volna szükség a sikeres munkáltatói márkaépítéshez.
Első cikkünk arról szólt, hogy tisztázzuk mi is az employer branding valójában. Mit jelent, melyek a jellemző tartalmi elemei és miért kell, hogy stratégiai szerepe legyen a szervezeten belül. Összefoglaltuk a szakmai komplexitást, illetve azon fő kritériumokat, melyek betartása és megvalósítása szerintünk elengedhetetlen a sikeres munkáltatói márkaépítés során. Cikksorozatunkat most azzal folytatjuk, hogy bemutassuk, hogyan álljunk neki ennek a folyamatnak.
Nemrég megjelent cikkünkben a munkáltatói márka építéséről, ebben a HR és a marketing együttműködésének szerepéről, a toborzásban valamint a munkaerő megtartásában betöltött funkciójáról szóltunk, a PR Szövetség által kiosztott Employer Branding Award kapcsán. A nyertesek közül a két nagyvállalat, a GE és a Generali képviselőjével interjút is készített a HR Portal a náluk működő gyakorlatokról. A GE képviseletében Bjorn E. Bergabo, a GE Global Operations Európáért felelős ügyvezető igazgatója válaszolt.
Kína a következő öt évben fokozatosan emelni fogja a nyugdíjkorhatárt, hogy megpróbáljon megbirkózni az elöregedő népességgel és a... Teljes cikk
Mi a fontos egy pályakezdőnek? Hogyan működik a belső munkaerőpiac a Magyar Telekomnál? Mit akarnak az IT-s álláskeresők? Miért kellenek a... Teljes cikk
Tíz év alatt csaknem megtízszereződött azon munkahelyek száma, ahol kedvenceikkel együtt tölthetik a napot a dolgozók – ezt mondta a HR Portálnak... Teljes cikk
Korábban az volt a szempont, hogy egy iroda funkcionális, biztonságos legyen, megfelelő legyen a zajszint, a világítás, tehát támogassa a hatékony... Teljes cikk
Hatodik kiadásához érkezett az Emberi erőforrás menedzsment kézikönyv.