Az érzelmi intelligencia, vagyis az EQ, fontosságáról a vezetésben és a munkahelyeken egyre több szó esik. Az IQ-hoz képest az EQ nagyon sokáig háttérbe szorult, mára azonban egyre inkább egyértelműnek tűnik, hogy az emberekkel való bánásmód szempontjából, ami egyet jelent a szervezetek működtetésével, az utóbbi talán még fontosabb. Ennek pedig oka az idegrendszerünk felépítése, valamint az, hogy döntéseink jelentős részét érzelmi alapon hozzuk. Erről beszélt a HR Evolution által szervezett HR Fórumon Pécsi Rita, neveléskutató, az Apor Vilmos Katolikus Főiskola docense.
A társadalmi normák olyan (általában) íratlan szabályok, amelyek meghatározzák a helyénvaló viselkedést egy adott kontextusban vagy csoportban. Ezek... Teljes cikk
Kíváncsibbá, nyitottabbá és jobban kommunikálóvá váltak azoknak a befogadó családoknak a gyermekei, amelyek globális ifjúsági csereprogramokban... Teljes cikk
A Z generáció tagjai között egyre erősebb a trend, hogy a hagyományos egyetem, diploma, munka karrierút helyett alternatív lehetőségek mentén... Teljes cikk
Amikor a fizetés megvitatásáról van szó, különösen, ha a munkavállaló fizetésemelésről próbál tárgyalni a munkáltatójával, van néhány... Teljes cikk