A kereskedelmi posztokra jelentkezőktől precíz munkavégzést és határozottságot várnak, az informatikai állásoknál a jó szervezőképesség és a kreativitás, a gazdasági posztoknál a teherbíróképesség és az elemzőkészség jelent előnyt írja a Világgazdaság.
A telefonos ügyfélszolgálat kihívásait csak bizonyos személyiségjegyekkel rendelkező emberek viselik jól. Ez derül ki a Humánmanufaktúra Emberi Erőforrás Tanácsadó Iroda cikksorozatának utolsó részéből, amely a megfelelőség és beválás témakörével foglalkozik.
Az ALDI ismét emeli a béreket valamennyi munkakörben. 2024. január 1-jétől a cég munkatársai az értékesítés és a logisztika területén, valamint... Teljes cikk
Az IT iparág hatalmas lendületet vett az elmúlt években, és az informatikai szakemberekre még mindig nagy a kereslet, a mesterséges intelligencia, a... Teljes cikk
Szinte minden szektorban egyenlőtlen a vezetők nemi megoszlása, különösen igaz ez az olyan férfiasnak tartott szakmára, mint amilyen a logisztika. Az... Teljes cikk
Csődvédelmi tanácsadó és felszámolási specialista – nem egy szokványos foglalkozás, különösen, egy fiatal nő számára, de sokan valószínűleg... Teljes cikk
Nem kevés munkával jár, ha valaki egy falusi, egycsoportos óvoda óvónője és óvodavezetője is egyben. Mivel az oviban a gyerekek, otthon pedig az... Teljes cikk