
Sokan csak álmodoznak arról, hogy egy reklámügynökségnél dolgozzanak. Dél Zsófinak ez megadatott, de egy idő után már nem tette boldoggá a munkája, mert nem érezte magához illőnek. A sok órás munka hetek nem engedték, hogy gyorsan kitalálja merre tovább. Lassú és apró lépésekre azonban így is jutott ideje. Végül nem kellett teljesen hátat fordítania a marketingnek és 0-ról kezdeni egy új szakmát. Boldogságát az alapítványok világában, a Bátor tábornál találta meg, ahová görcsölés és különösebb erőfeszítés nélkül került be, ami csak azt bizonyítja, hogy ezt az állást a sors is neki szánta. Sorozatomban olyan inspiráló, hétköznapi embereket mutatok be, akiknek az útja tervezetten az eredeti szakmájukon kívüli területre vezetett, amit tudatosan léptek meg. Az ő történeteiken keresztül szeretnék jó példákat mutatni és inspirációt nyújtani azok számára, akik még csak fontolgatják a váltás gondolat
A férfiak vállalkozási aktivitása – korosztálytól és vállalkozási típustól függetlenül – jellemzően magasabb a nőkénél. A férfiak mintegy... Teljes cikk
Az SAP SuccessFactors HR kutatói összefoglalták és rendszerezték a HR területén 2024-ben bekövetkezett hangsúlyeltolódásokat, és az ez alapján... Teljes cikk
Egy osztrák-magyar közös HR kutatás eredményei arra mutatnak rá, hogy az osztrák cégek többsége jól körülhatárolt HR stratégiával és... Teljes cikk
Elavultak a középvezetői szerepek? A középvezetői pozíciók egyre kevésbé vonzóak a fiatalabb munkavállalók körében. Hálátlan és fárasztó... Teljes cikk
Mi az a technostressz? Ki az AVICA vezető? „Újszerű kihívások és válaszok a szervezetekben”- a Magyar Pszichológiai Szemle két kötetben mutatja... Teljes cikk